Kırmızılım


Hafta sonu vaktimin çoğunu dolap düzenlemekle harcadım.Düzenlerken bir de baktım sevgili Ülkü'nün daha Eslem doğman dan  hatta cinsiyeti bile net belli değilken hediye ettiği gömlek. Hemen Eslem'e giydirdim ve  üstüne de yine Ülkü'nün  aldığı kırmızı çok sevdiğim ebisesi vardı. Elbise biraz büyük geldi ama öyle şeker oldu ki bakmaya kıyamadım.
Sadece oğluma anlarımızı  hatıra bırakmak için çıktığım bu yolda bir çok blogger arkadaşım oldu hatta bazıları ile öyle güzel şeyler paylaştık ki sanki yıllardır tanıyorum.
Mesela Yazan Anne Aslı hiç yüz yüze gelemesekte hep yakınımda gibi hissettim canı yandığında üzüldüğünde hep dua ettim sevindiğinde aynı sevinci paylaştım.
Sonra Sezobigo'yu en az Aslı kadar sevdim hala onun için ettiğim dualar var en başta
hayırlısı ile tabi :)
Ayrıca Gelibolu17,Düşlerimden inciler İlknur , Annesinin Gülü en az diğer arkadaşlarım kadar kıymetli benim için iyi ki tanımışım sizleri
                                                   Tekrar teşekkür ederiz Ülkü teyzesi
Resimini çektiğim zamanlarda hiç boş durmuyor hemen başlıyor poz vermeye :)

12 yorum:

annemahsustan dedi ki...

Pek yakışmış kırmızı: )
Allah bağışlasın canım.

annesiningülü dedi ki...

Canım... biz hep destek olduk birbirimize :)
allah bağışlasın yavrularını

gelibolu17 dedi ki...

Maşallah,pek şirin olmuş annesi....
Ben seni tanıdığımda daha hamileydin Eslem'e ve senin hamileliğin kadar uzun bir hamilelik daha görmedim :)
Sanki bana yıllarca sürmüş gibi geldi,bir an hep o halinle gezeceksin sanmıştım,amannn iyi ki de doğurmuşsun bu şirineyi bizimle tanıştırmışsın,karnında tut tut nereye kadar demi canımmm :)
Teşekkürler ismimi zikretmişsin hiç gerek yoktu aslında,senin güzel gönlün yeter,sana bir sözüm var belki sne unuttun ama ben unutmadım,ilk fırsatta inşallah deyip Allah'a ısmarladık der giderimmm :)

Şerife dedi ki...

annesiningulu :Amin :)

Şerife dedi ki...

Gelibolu17:Gerçekten çok sevdiğim bloglarsınız diğer arkadaşlarımı da seviyorum ama siz başkasınız
Birde ben unuttum o sözü neydi ki :((

lena ile başbaşa... dedi ki...

kIZ OLDUĞU BELLİ ANAM :))TABİ Kİ,POZ VERCEK TATLILIĞA BAK MAŞALLAH :))

Unknown dedi ki...

Canımsın Şerife'm :)

Deniz dedi ki...

elbıse cok guzel bıraz daha buyusun tam olur. Blog arkadaslıkları dedıgınız gıbı zamanla ınsana ıyı gelıyor. ben gelen her yorumla mutlu oluyorum ve sonrakı bırkac saatım polyaanna gıbı gecıyor.. :)

Şerife dedi ki...

lena ile başbaşa... :Oğlumda hiç böyle şeyler görmediğim için şaşıp kalıyorum cilveli hallerine

Şerife dedi ki...

Düşlerimden İnciler :Sende benim için çok kıymetlisin :)

Şerife dedi ki...

Yusuf ve Yunus`un annesi :Seni tanıyalı kısa bir süre olmasına rağmen çok sevdim seni inşallah blog arkadaşlığımız uzun sürer

Ülkü dedi ki...

Teyzesi yesin onu ben her şeyini hissettim onun :)) çok yakıştı çok seviyorum sizi öptüm :))