Sonunda Muradıma Erdim...


Onca yıllık hayat arkadaşımla bir çok sevgililer günü,doğum günü, evlilik yıl dönümü geçirdik sağ olsun hiç birinde beni unutmadı sevgisini her daim gösterdi.Zaten göstermek için öyle özel günleri de beklemez içinden geldiği her an ufak süprizlerle hep beni şaşırtır
Ama ben bana onun seçtiği onun gözünden bana yakışan bir şeyler almasını bekledim hepte hatırlattım o ise oralı bile olmadı ben ne anlarım kadın işinden der  geçiştirirdi
Kocamın huyunu bildiğim için 14 şubatta bişeyler yapsa bile hayalini kurduğum şeyin olmayacağına kesinlikle emindim
İşten eve geldiğimde yine aynı eminlikle hiç şüphelenmedim aramızda biraz limoni olduğu için hediye bile beklemiyordum nede olsa bir özür borcum vardı.
Annemin yanında gelir misin bişey konuşmam lazım deyince  aramızda ki malum konudan dolayı konuşacağımızdan o kadar emindim ki kafam da konuşulacakları kurmaya başlamıştım bile 30 saniyede J
Fakat karşımda çanta ve kazak görünce şok oldum.Hep bekleyip durduğum hediye karşımdaydı ve çook beğendim çoook mutlu oldum benim için unutulmaz bir 14 şubat oldu
Tabi ilk 14 şubatımızı her zaman ayrı olacak.Ayrı şehirlerde olduğumuz o dönemde ben atkı örmüştüm görüşmemiz yazı bulunca o zaman verebilmiştim.Öyle çok mutlu olmuştu ki yazın ortasında sahilin kenarında yakar güneşte akşama kadar atkı ile dolaşmıştı J
Bu Cuma gününde tek dileğim her iki cihanda da aynı aşkla aynı sevgiyle sonsuza kadar beraber olalım.



13 yorum:

Unknown dedi ki...

İnşallah canım allah gönlünüze göre verir...
Hediyelerini güle güle kullan :)))

gelibolu17 dedi ki...

Güle güle kullan canım hediyeni çok şıkmış , sana sibel can dan aramız limoni hediye ediyorum bendeee,öperim,selamlar :)

emreyle hayat dedi ki...

çok güzel bir çanta :) süpriz ayrı bir hoş olmuş :) Allah bozmasın ...

Unknown dedi ki...

ne mutlu sana şerifecim hiç bozulmasın aranız inşallah

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Cok sansli bir durum sözkonusu,daim olsun insallah.

neval dedi ki...

Ahh

mümine dedi ki...

hediyelerini güle güle kullan :)
seni çok iyi anlıyorum benim eşimde öyledir böyle günleri pek sevmez..onun için hergün özeldir..ama eşin seni şaşırtmış ne güzel...
sevgiler..

nazire dedi ki...

hayırlı olsun canım allahh mutluluğunuzu daim etsin

Şerife dedi ki...

Düşlerimden İnciler:Seninde güzel gözlü arkadaşım inşallah rabbim seninde gönlüne göre verir


Gelibolu17:Selamların en güzeli en içtenide benden sana gitsin çok öpüyorum :)

Şerife dedi ki...

emreyle hayat:Amin :))



sezobigo :Cümlemizin yuvası ilk gün ki aşkla sevgiyle dolsun

Şerife dedi ki...

Bir Terazi Kizi...:İnşallah


neval :Hayırdır içten bir ah duydum :)

Şerife dedi ki...

mümine :Benden sana sevgiler ve selamlar :)

Şerife dedi ki...

nazire :Küçük osmanın güzel annesi teşekkür ederim