Çok mutlu oldum

Bu hafta bloga girmeye hiç niyetim yoktu yarın ki sınavlarıma çalışmakla geçti tüm hafta ama az önce aldığım bir hediye şuan bur da yazmama sebep oldu.Hiç beklemediğim bir anda Ülkü'den gelen çok kıymetli hediyeler  günüme neşe kattı.Sabah hiç haberim yokken bu olaydan dinlediğim arkadaş şarkısında aklıma ilk ülkü gelmişti ben hep ona derim zaten kalplerimiz karşı karşıya diye :)
 Dilerim kısmet olur da o bu cici kıyafeti kızımın üstünde olan bir resimde paylaşırım :)
ve en beğendiğim bu tesbih oldu poşeti açar açmaz  kokusu tüm odayı sardı :) Arkadaşlığın için, güzel yüreğin için  çok teşekkür ederim iyi seni tanımışım.

19 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

mutlu olmak için de mutlu etmek için de sebep ne çok aslında değil mi Şerifecim...

biz de minik prensesin o ciciyle çekilmiş fotoğraflarını bekliyoruz tamam mı :)

ve Ülkü'yü de bu şık hareketinden dolayı kutluyorum

sevgiyle...

Ülkü dedi ki...

Aynur halaların küçüğü merhaba, teşekkür ederim :)

Şerif'em hep mutlu ol sen canım :)bunlar çok küçük şeyler sana layık değiller :)

Tesbih Hz.Yuşa türbesindendir gül kokulu çok sevdim, sevdiğime gitti :)

Nil dedi ki...

Şerife cim güle güle kullan canım. hepsi de çok güzeller.

Ülkü emeğine sağlık arkadaşım

Şerife dedi ki...

Aynur (Küçük Hala):İnşallah o günleri görürüm.Gerçekten mutlu olmak içinde mutlu etmek için ufacık şeyler birbirimizi hatırlamak yetiyor.

Şerife dedi ki...

Ülkü :Hz.Yuşa'yı bilmiyordum sayende araştırıp öğrenicem :)

Şerife dedi ki...

Nilhan - Küçük Mucizem :Teşekkür ederim Nilhan hala bakı bakıp gülümsüyorum.

gelibolu17 dedi ki...

Hediyelerin pek güzeller,güle güle kullan inşallah...
Ülkü'de pek cici şeyler yollamış,kibar kadın vesselam :)

sevgiler

Adsız dedi ki...

güle güle kullan ne güzel seyler, tesbihin rengide cok güzelmis.

Şerife dedi ki...

Gelibolu17:Hem kibardır hem çılgındır hem düşüncelidir :)




serife:demi çok tatlı bir rengi var

Noblesse dedi ki...

iyi günlerde, güle güle kullan:))

Unknown dedi ki...

bildiğimiz ÜLKÜ işte:) sever ve gösterir ay bende kırk yıldır tanıyorum gibi konuştum:)

ASLI dedi ki...

Ülkü beni seninle aldatiyor öyle mi :))
Yüregi güzel abam i$te...
Güle güle kullan canim

Unknown dedi ki...

ülkü iyi kızdır...
yarın ki sınavda bende görevliyim...sen nerde sınava giriyorsun...başarılar dilerim...

Ülkü dedi ki...

Ay ay ayy bende pek bir mutlu oluyorum bakın ya :)) sağolun :) tabiki tanıyorsunuz :) öperim hepinizi :)

Şerife dedi ki...

Noblesse :Çok teşekkür ederim :)


sezobigo:Bende aynı düşüncelerdeyim sanki yıllardır tanıyorum ve iyi kide tanımışım



AsLI :Yüreği de kendide çok çok güzel hem gülerek hemde dua ederek kullanıcam hediyelerimi

Şerife dedi ki...

öz'üm:Aynı kişi hakkında aynı hisleri hissetmek süper bir duygu
sınava maltepede girdim

Ülkü dedi ki...

Uçicim az kaldı :)

Şerife dedi ki...

Ülkü :hakkın ama uç hiç bekleme :)

essu dedi ki...

canım hediyelerini güle güle kullan ülkücümde cok düşünceli :) o tespihin aynısından bende de var kokusu muhtesem gercekten ♥