10. Ay




1.)    Babası geldiğinde evimizin uzun kolidorunda jet hızıyla emekleyerek babasına koşuyor
2.)  Yüz mimiklerimizi taklit etmeye başladı hadi kızım bi çirkin bak dede’ne dediğimizde yüzümüzdeki jestin aynısını yapabiliyor
3.)  Üzüntü,sevinç,mutluluk gibi hislerini belli edebiliyor mesela çok mutlu olduğu anlarda alkış yapıyor J
4.)  Tutunarakta olsa kendi kendine ayağa kalka biliyor
5.)  İki elinden tuttuğumda adım atabiliyor ,ellerimi bırakamaya cesareti yok
6.)  Son günlerde uyku problemi yaşıyor yaptığım araştırmaya göre ayakta kalmanın verdiği rahatsızlık uyumamasına sebep olabilirmiş
7.)  Çekmeceleri karıştırmaya başladı bile
8.)  Nerde piriz yada üçlü var bizim kız orda annem kendince önlemler alıyor ama gün geçtikçe kurulan tuzakların farkına varıyor
9.)  Banyonun kapısına daha çok dikkat eder oldum arı gibi bi bakyorum yanımda bir bakıyorum yok tedbirli olmakta yarar var
10.)Geçen aylara göre uykusu azaldı bazen sadece gün içinde 1 saat uyuyup geç saate kadar ful enerji ile hala ayakta olabiliyor
11.)Bu ay dişi çıkmadı 8 diş ile yola devam ediyoruz tek fark dişleri daha da belirginleşti
12.)Biraz asabi istediği olmadığı zaman ciyak ciyak bağırıyor J
13.) Kendi kendine oyuncaklarla oynamaya başladı çok uzun süreli olmuyor çünkü sürekli göz hapsinde eğer odayı terk edersem ağlama krizine giriyor
14.)Bir kere yaptı ama yazmasam içimde kalır eşortmanı elindeydi baktım ki ayağını içine sokmaya çalışıyor ve bunu gayet bilinçli yapıyordu
15.)Dışarı içeri ayırımını yapabiliyor ve açık havada kalmaya bayılıyor
16.)Müzik dinlemekten çok hoşlanıyor daha öncede bahsetmiştim gam gam şarkısına bayılıyor
17.)Bana maalesef hala anne demiyor memem yada mamam diye hitap ediyor
18.) Yemek yemiye bayılıyor eğer sofra kurulmuşsa aç yada tok olmasının bir önemi yok aynı iştahla koşup bir yerlere sıkışıyor
19.) Peynir ve çaya dayanamıyor tiryaki derecesinde J
20.)Çok şükür ki emmeye devam ediyor



6 yorum:

Deniz dedi ki...

cok guzel maasallah cok sıırın gulmus. Allah saglık ıshhat versın. ahh ahh o emekleme ısı bana dert oldu. benımkı 9 aylık oldu ama bırak babası gelınce sevıncten emekleyerek ona gıtmesını bızımkı hala emeklemıyor. hala beklıyoruz bakalım

GeCe dedi ki...

annasine mamam demesin de ne desin mamasısın işte sen onun, yerim o güler yüzü maşallah sana

Şerife dedi ki...

Yusuf ve Yunus`un annesi :Bir anda emeklemeye başlıyorlar benimkinden umudu kestiğimiz anda emekledi 9 aylıktı :)

Şerife dedi ki...

GeCe :Kendimi çoğu zaman biberon gibi hissediyorum :))

Unknown dedi ki...

ooo maşallah Eslem 'e , yakında seninle birlikte kurabiye de yapar Şerifem :)

Ülkü dedi ki...

Şerife mamasın kızım gözünde niye anne desin :)))) şuna bak yaa ay yerim ben maşallah :)))