vicdan

Kulaklarımda kendi sesim tüm öfkemle Efe'ye kızdığım sözler.Gözlerimde Efe babasının kollarına pısmış ağlamamak için kendini zor tutuğu sahne.Benim gibi işte istese de zorlasa da göz yaşları geldi mi durmuyor 
Yaptığı hataya o kadar kızmıştım ki o kadar öfkelenmiştim ki sanki kendim hiç hata yapmamış gibi sanki kendim hiç çocuk olmamış gibi 
Şimdi tek başımayım 2 gündür kendime kızıyorum ne vardı o kadar yüklenecek diye o gün öfkemden ağlamıştım bugün pişmanlıktan.
Dün iş yerinde yetiştirdiğim çilekten bir tane kopardım iftardan sonra yemek için sonra aklıma en sevdiği meyvenin çilek olduğu geldi sardım sarmaladım çantama koydum.Eve vardığımda ilk işim ona vermek oldu çileği kocaman kocaman öptüm özür dilercesine af dilercesine 
Annelik zor iş biliyorum ömrümün sonuna kadar bu anı unutmuyacağım biliyorum her seferinde içim daha da acıyacak :(
Üzüm gözlüm bitaneciğim  bak annende hatalar yapıyor dersler çıkarıyor :(

seni çok seviyorum  anneciğim :(
:(

0 yorum: