Küçük prens

Beni öyle çok şaşırtıyorsun ki sanki karşımda 6 yaşındaki benim minik yavrum yokta kocaman yetişkin bir genç var.Oysa daha dün gibi seni kollarıma aldığım gün, daha dün gibi sütüm gelmediği için açlıktan ateşinin çıkıp acile götürdüğümüz gün, daha dün gibi ilk adımını gördüğüm an kahkalara boğulmam, daha dün gibi evimizi taşındığımız ilk gece eski evimize gitmek istemen, daha dün gibi yağmur sularını içmek isteyip yerlere yattığın günler
Şimdi ise ben belli etmediğimi sandığım bir anda karşıma çıkıp ''Anneciğim bugün gözlerin her zaman ki gibi mutlu bakmıyor hem gülmüyorsun da bişey'in var '' diye sorup beni şaşırtıyorsun.Ben yine akıllanmıyorum geçiştiriyorum seni yok oğlum sana öyle gelmiş çok iyim diyorum
Ertesi günün gecesinde ''Bugün nasılsın düne göre anneciğim'' diyorsun oysa ben senin konuyu kapattığını düşünürken
Bir ertesi gün ben normale döndüğümde ''İşte benim annem gülümsüyorsun'' diyorsun ah nasıl duygulanıyorum nasıl içtimde ki duygular coşuyor anlatamam ömrüm küçük prensim


0 yorum: