25. ayında ESLEM



1.       Tamamen olmasa da bebeklikten çıkıp çocuk kıvamına geldi kuzucuk
2.       Kendisinden büyük olan kardeşi erkek olduğu için ilgi alanları da ona göre şekilleniyor  top oynamaya bayılıyor ve bu ay koşar haldeysen topa şut çekebiliyor kolaylıkla zıplıyor biraz tehlikeli olsa da koltukların üstünde zıplamak zıplarken aniden  oturmak hoşuna gidiyor.
3.       Rahatlıkla dişlerini fırçalaya biliyor ama işine gelmediği için ağzında tutuyor ben yapmak istediğimde ben ben diye itiraz edip küçük çaplı bir kriz yaşıyoruz.
4.       Üç kelimeden oluşan cümleleri rahatlıkla söyleye biliyor mesela baba parka gidelim,dede pantolan al yada ayyyy çiş yaptım J
5.       Sobraya bizimle birlikte oturup yardım almadan yemeğini bitire biliyor.
6.       Benim seçtiğim elbiseleri giymek istemiyor kendi tarzını kendi yapmak istiyor ben üşümesin diye yünlü hırka giydirmek isterken o tüllü çepken giymeyi tercih ediyor kesinlikle tayt yada eşortman  giymiyor sadece ama sadece pantolan giymek istiyor.Kendi yetmiyor gibi bana da karışıyor  işe topuklu düğün ayakkabımla gitmemi istiyor yada  kıyafetleri karışıyor kendi seçip geliyor bunu giy diye eğer giydiğim hoşuna giderse ilginç ama üstüne uygun eşarp yada şal alıp yanıma geliyor
7.       Parfüm sıkmaya bayılıyor evden çıkmadan önce hatırlatıyor anne tıs tıs sıkıyorsa sıkma J
8.       Hala gece süt içiyor birkaç ayda saati gece 3’Den  6’ya kaysa da sürte devam  umarım kısa zamanda normale döner
9.       Hani derler ya büyük lokma ye büyük konuş diye tam benim başımda ankaranın bağları şarkısından hiç haz etmeyip ne diye çocuklara öğretiyorlar diye hayıflanırken benim kız ankaranın bağlarını söylüyor hem de büyük bir coşkuyla
10.   Abisi gibi masal dinlemeye bayılıyor  çok sık olmasada  masal sonlarında eğer uyanık olursa gözlerimin içine bakman gülümseyip sonundada beni kocaman kocaman  öpüyor
11.   Biz hep baban,dayın,teyzen vs geldi kızım dediğimiz için ANNEM YADA BABAM YERİNE ANENEN YADA BABAN  diyor olsun biz anlıyoruz ya dünyalar bizim oluyor
12.   Efe gibi suya bayılıyor öyle ileri boyuttaki feribotta soyunmaya  çalışıp denize girmek için bizi ikna etmek için elinden geleni yapıyor
13.   Dikkatli olması hoşuma gidiyor babası tıraş olduğunda anında fark ediyor baba tzzzzz tzzzzzzz yapmış diyor
14.   Parayı çok seviyor para olmazsa bakkaldan bişey alamıyacağını biliyor
15.   Abisi çekingen bir çocuktu Eslem ise tam tersi bir şey  aldığımda parayı elimden alıp kendisi veriyor.
16.   Hayatımın hiç döneminde topuklu ayakkabı sevdam olmadı ama esloş tam tersi bayılıyor topuklu ayakkabıya
17.   Doğduğu günden buyana  saçlarını hiç kesmedik kesmeyide hiç düşünmüyorum çok yakışıyor uzun saç
18.   Yanaklarını golden elmalara benzetiyor öpmeye doyamıyorum J
19.   İki bardağı alıp içlerindeki suyu birbirine aktarmaya bayılıyor sonuçları bazen hatta çoğu zaman kirli bir halı olsada ikna etmeye çalışsam da vazgeçiremiyorum.
20.   Dayısı askere gitmeden önce eve bayrak astık şimdi nerde bayrak görse dayının dayının diye heyecanlanıyor

1 yorum:

GeCe dedi ki...

Nasıl da büyüdüler değil mi maşallah tatlişkoma