17 yıl önce ki söz

Gözümün önünde iki çocuk mutlu kaygısız tek dertleri babalarının hurdadan getirdiği bisiklet.İlk bisikletleri henüz pedal çevirmeyi bile bilmiyorlar ama küçük bisikletle dünyalar onların olmuş kadar mutlular.Yokuş aşağı süre süre öğreniyorlar bisiklet sürmeyi kah tek tek kullanıyorlar kah sabırsızlanıp biri önde diğeri arkada kullanıyorlar öyle güzel kıkırdıyorlar ki evrene neşe saçıyorlar
Hem kardeşler hem çocukluk arkadaşı olmak bu güzelliği yakalaya bilmek ne muhteşem bir his.Binlerce kez şükürler olsun ki ben bu şanslı gurup daydım.Canım kardeşim kıymetlim oyun arkadaşım 17 yıl önce masumca yazdığım hatıra defterimde ki notun hatıralarımın canlanmasına  neden oldu iyi ki de oldu
Babam nereden getirirdi bilmem ama evde bir sürü dondurma külahı olurdu ve en büyük zevkimiz ilk ve son balkonlu evimizin balkonunda külahların içine yoğurt ve pekmez koyup arkadaşlara hava atmaktı bakın bizim evde hiç dondurma eksik olmuyor her canımız istediğinde yiyoruz hem de hasta olmuyoruz  hem annemizde kızmıyor  der dururduk ne eğlenceli günlerdi
Yıllar bir çok şeyi eskitiyor  bir çok şey yıpranıyor hayat bu deyip geçiyoruz.Hayatımda değişmeyen şeylerden biride sana olan sevgim sen benim hem çocukluğum hem gençliğim hemde şimdi ki zamanımsın en eski arkadaşım en eski dostumsun
Biliyorum başıma bişey gelse canı yananların başında sen gelirsin.Biliyorum mutlu olayım mutluluğumla mutlu olacak ilk kişilerden biride sensin.Askere gitmeden önce rüyanı anlattın ya bana içim yandı rüya da olsa kim başkasının evladı için içinin yandığını söyler elbette senin gibi mükemmel kardeş
Biliyorum şimdi askerdesin içimde bir sızı ben senden uzak hiç yaşamadım ki evlendiğimde bile yanımdaydın biz hep omuz omuzaydık şimdi olduğu gibi.Biliyormusun  hani bana hep takılıyorsun ya şişmansın diye hiç alınmıyorum hani kıyafetlerimle dalga geçiyorsun ya hiç gücenmiyorum hani sürekli bana emirler yağdırıp günde mutlaka bir kere kahve yaptırıyorsun ya hiç gocunmuyorum çünkü seni çok seviyorum
Yokluğunda seni çok özlüyorum bu yıl bitsin gelsin 2015 herşey daha güzel olacak inanıyorum.
17 yıl önce yazmışsın ya seni hiç üzmüyeceğim diye 17 yıldır sözünü tutuyorsun canım kardeşim.



0 yorum: