Sütten kesilmiş bebek gibiyim

Bir tarafım onurdan gururdan kocaman kocaman gülümsüyor diğer tarafım kor ateşlerde yanıyor günlerdir sıkıyorum kendimi ağlamamak için kimsenin göz yaşlarımı görmesini istemiyorum.Sulu gözlülüğü ile nam yapmış ben dün başardım hıçkıra hıçkıra ağlamadım söz vermiştim kendime ve sözümü tuttum.
Ne zor işmiş asker yolcu etmek ne zormuş bir defa daha sarılmak için yanıp biterken kendinden korkup çimenleri seyretmek.Biliyorum cesaret edip bir kez daha sarılsaydım ayrılamazdım bir kelime etsem kimse beni susturamazdı Allaha ısmarladık diyemedim seni çok seviyorum diyemedim kalbimden binlerce kelime geçerken bir harf daha söylemedim.
Sonra annemi üzmemek için ağlayamadım takki şu ana kadar her yerde bir anısı var nere baksam ondan bir parça.Bugün kuru fasülye pilav yapacaktım yapmadım Fatihim çok severdi dedim vaazgeçtim hiç sevmediği biber dolması ve zoraki içtiği çorbayı yaptım.Az önce çay almak için aşağıya indim çay bitmiş kahve içieyim dedim kupayı doldurdum ama dolabı açıp kahve alamadım biliyorum dolapta alıpta bitiremediğin çerezler var alıpta içimediğimiz kahveler çok özlüyorum 24 saat olmadı ama benim için bir ömür gibi uzun oldu
Dün gece uyuyamadım aklım hep askerimizdeydi yerini yadırgadımı arkadaş edindi mi ne düşünüyor nasıl geçecek derken sabahı etttim.
Bolca dua ediyorum hayırlısı ile 12 ayı geride bırakmak için.En büyük şansımız biz daha eve gelir gelmez o bizi aradı telefonu yanında hatta galatasarayın maçının sonucunu bana mesaj atın bile dedi.Hiç aklıma gelmezdi gözlerim dolu dolu bir maç izliyeceğim hiç aklıma gelmezdi gs yener yenmez mesaj çekeceğim birde seni çok seviyorum kanka diye mesaj atmış bende o mesajdan haberim olmadan seni çok seviyorum diye mesaj atmıştım kalplerin karşı karşıya olması bu demekmiş demek


3 yorum:

Handan dedi ki...

Allah kavuştursun.

Deniz dedi ki...

allah kavustursun ins. ikinize de sabir versin rabbim

adaşehir dedi ki...

Allah kavuştursun canım