Serin sular

Eslem büyüdükçe abisi ile arasında ki fark kapanıyor artık birlikte oyun oynaya biliyorlar.En büyük keyifleri ise bıcı bıcı Esleme hadi kızım bıcı bıcı yapalım dediği an kıyafetlerini çıkarmaya çalışıyor onu gören abisi ise ondan önce banyonun yolunu tutuyor.
Banyoda ki keyif yetersiz kalınca evimizin yakının daki havuzu keşfettik iyi kide keşfetmişiz çünkü Efe paşa doyasıya yüzmenin keyfini çıkarıyor birde ben son zamanlarda yanında olmuyordum hep babası ile gidiyordu bende onlara katılınca gördüm ki benim oğlan işi ilerletmiş dalış bile yapabiliyor hayran hayran bende ona bakıyorum
Babası ile abisi yüzünce bizim cimcimenin içi gitti baktık olacak gibi değil onuda attık havuzun içine biraz şaşkın biraz mızmız biraz heyecanlı geçti yüzme faslımız
Bu sıcak havalarda sanırım en iyi fikir serin sular yoksa sıcaklarla başa çıkmak imkanız.



0 yorum: