İlk barbie

İyi mi ettik kötü mü bilinmez ama Eslem ilk barbie bebeğine kavuştu.Hiç aklımda yokken geçen gün havuz daki kızın bebeği öyle ilgisini çekmişti ki o günden beri aklımın orta yerindeydi şükürler olsun ki uzun sürmedi ve kızıma  aldık bebeğini.Başta çok ilgisini çekti ''ayyyyyyyyyy beebiii '' diyerek sevdi inceledi ama umduğumdan daha çabuk sıkıldı.Bu durum en çok Efe ve arkadaşlarının işine yaradı doyasıya evcilik oynadılar kuzucuklar.
Nasipte kız çocuk oyuncakları da almak varmış bu sayede çocukluk hayallerim tek tek gerçekleşiyor.



2 yorum:

Seyyah Aile dedi ki...

Merhabalar;
Kızınız çok tatlı maaşallah :)
Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
366. takipçiniz benim.
Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
Sevgiler
http://http://whiteglaze.blogspot.com/2013/08/beyaz-srn-buyuk-cekilisi.html
twitter: @_gamzeahmet_

Deniz dedi ki...

benım kızım olsaydı barbı bebek konusunda sıkıntı yasardım heralde. cunku benım bıle barbılerle oynayasım gelırken hele d ekız cocuklara almadan nasıl durulur bılemıyorum. bır yandan da kadın rol modelını verdıklerı seklınde cok saglıksız oldugunu bılmek cocuga pek de soylenebılcek bır sey degıl anlamaz ;( sızın de barbının hayırlı olsun gule gule oynayın.