Gecenin karanlığında ışıldayan

Dualarımın karşılığı minik prensesim iyi ki senin annenim iyi ki hayatımdasın.
Seni öyle çok seviyorum ki sevgimi tarif edecek eş değer bir kelime yok kelime daracım da
Her halin özelde gecenin karanlığında ışıldayan nur yüzün benim için bambaşka
Gözümden uykuda aksa her gece ama her gece o nur gibi ipek gibi pamuk gibi yüzünü dakikalarca izlemeden dalamıyorum uykuma
Dünyanın en güzel tablosunu getirseler en güzel manzarayı önüme serseler asla ama asla gül yüzüne baktığımda ki hazzı yaşıyamam üstelik odama öyle güzel bir koku salıyorsun ki kendimi cennette hayal ediyorum sanırım cenette senin gibi kokuyordur.
Ellerini küçük dudaklarını kaşlarını burnunu her yerini ama her yerini ayrı ayrı çoook seviyorum incitanem
Bu yıl 2. defa bayramda aramızdasın evimizin neşesi bilmişi süslüsü şımarığı prensesi  kısaca herşeyisin.
Bu bayram abine  verilen haşlığı bile kıskandın sahi sen o kadar büyüdün mü oysa dün gibi hamile olduğumu öğrendiğim an.Zaman çok acımasız hızla akıp gidiyor elimden geldiğinde bildiğim kadarıyla yanında olmaya sana sevgimi belli etmeye çalışıyorum tıpkı annemin beni sevdiği gibi seviyorum seni
ANNEN

1 yorum:

GeCe dedi ki...

Ne güzel yazmışsın allah eksikliğini yaşatmasın yavrularımızın