Göz göre göre

Kocam elden gidiyor hemde göz göre göre ses çıkaramıyorum ne de olsa benden cilvelisini işvelisini üstüne üstelik hizmetlisini buldu ve ben bu buluşmaya aracılık ettim.Her sabah Eslem babasına kıyafetlerini getiriyor babasının bu konuda bir talebi olmadığı halde her sabah  muntazaman  önce pantolonunu sonra tşortünü hatta çorabını hatta ve hatta ayakkabımda  ayağımda olsa ne iyi olurdu diye mırıldanan babasının sözlerini duyar duymaz fişek hızında gidip ayakkabılarını getiriyor.
Bu hizmet hörmet benim kızı kesmiyor işe giden babasını kocaman bir gülümseme ile bababayyy diyerek vede öpücükler atarak işe yolluyor 16. ayında böyleyse abisi gibi olunca kesin sabah kahvaltıda hazırlar
Bu durum karşında kendime bu şarkıyı armağan ediyorum.OY ben ne edem nasıl edem başım alıp nere gidem :)

1 yorum:

Ülkü dedi ki...

Hahaaa kıskanç kadın seni :))))