Kabahatim büyük



Annelik hayatımın en berbat gününü yaşadığım geçen günün acısı hala yüreğimde  telafide edemiyorum.Özür dilesem de sevgi sözcüklerine boğsam da küçük yavrumun kalbini bilmeden çok kırmışım.
Oldum olası mesaj yazmayı da okumayı da sevmem.Bu huyum bana pahalıya  patladı :(
Efe'nin okulunda veli toplantısı varmış ve öğretmeni bana mesaj çekmiş görmedim mesajı toplantıdan bir gün sonra fark ettim.Toplantının olduğu akşam Efe'de bişey demedi 
Ertesi akşam Efe hiç bir neden yokken ve ilk defa kardeşine tokat attı oyuncaklarına dokunmasına müsade etmedi ve sürekli kızarak konuşuyordu neden kardeşine vurdun dediğim an ağlayarak patladı
Her şey onun yüzünden anne dedi 
Ne paşam ne onun yüzünden dedim
Dün toplantıma gelmedin anne.Herkesin annesi geldi ben tek kaldım ve çok üzüldüm beni artık sevmiyor musun deyince ne diyeceğini bilemedim
Benim gelemeyişimi kardeşine yüklemiş onun sebep olduğuna inanmış
Kim bilir küçücük yüreğinde ne fırtınalar kopmuştur.
Baştan sona olanları anlattım ama beni affetmedi çok üzülmüş onu öyle görünce içim parçalandı kendime ne kadar kızdım tarifi yok keşke baksaydım o mesaja keşke
Bu olaydan sonra ne daha dikkat eder oldu tavırlarıma umarım bir daha bilmeyerekte olsa incitmem paşamı

3 yorum:

Unknown dedi ki...

İnsan yavrusunu kırınca nasıl telafi edeceğini bilemiyor haklısın sana katılıyorum ama o kadar saf ve masumlar ki en ufacık gönül almada her şeyi unutuyorlar.Hiç ummadığı bir zamanda okula git dersi bölerek öğretmenle konuş bak nasıl mutlu olur:))

Sitare dedi ki...

ahhhh
hemen her gün yaşıyoruz canım be bu durumları biz
kardeş sahibi olmanın can sıkıcı tarafları bu işte efe için gürhan için :(
alışacaksınız yapacak hiçbişi yoook üzgünüm ,üzgünsün,üzgünler :(((

Gülten Bostancı dedi ki...

çocuk işte kendince nedenler kurmuş:( Annesi üzülme telafi edersin sen daha neler yaşanacak neler ne zor Annelik hele iki çocuğu dengede tuttabilmek Allah kolaylık versin inşallah