İlk adım (12 ay 13 gün )

Mayıs ayı güzelliklerle merhaba dedi şen yuvamıza.Haftalardır ne zaman yürüyecek benim kuzum diye için için düşünürken  sonunda rabbim nasip etti.Hem de hiç ummadığım anda :)
Dün akşam eşim çok güzel bir çiçekle eve geldi uzun zaman olmuştu çiçek almayalı hatta Efe bile sitem etmişti babasına ne zamandır anneme çiçek almıyorsun diye :)
Çiçek beni ne kadar mutlu ettiyse Eslemide o kadar mutlu nasıl gülücükler atıyor nasıl seviniyor  canım kızım benim. Kız olduğunu belli ediyor.Eşim bir tanesini çıkarıp ona verdi bende bu arada çiçeğin resmini çekiyorum birde ne göreyim bizim kız yürüyor hemen kamerayı açtım çok şükür ki abisinde olduğu gibi Eslemde de kamera elimdeydi ve çok şükür ki bu ana tanıklık ettim.
Sulu gözlünün tekiyim ben başladım ağlamaya ama bu sefer mutluluktan süzüldü gözümden yaşlar dilerim hep güzel günlerini görmek nasip olur yavrularımın....
,



3 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok tatlı olmuş Şerife ,kırk bir kere maşallah Eslem'e

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Maaşallah Eslem'e...

GeCe dedi ki...

Maşallah yavruya