TAYSIN :(

Kendimi bildim bileli  böcek türleri hariç tüm hayvanlardan korktum özellikle kedi ve köpeklerden ve hiç bir zaman bir hayvana bakma arzum olmadı .
Babamla çalışmaya başladığım günlerde en büyük korkum Taysındı nede olsa köpekti hem bir keresinde elimde yemek tepsisi varken kovalamıştı beni  ofisi zor kaçmıştım.
Zamanla sevmeye başladım taysını belki saçma ama Eslem gibi geliyordu bana küçük meraklı sevimli ve yaramaz
Herkesten çok düşünür olmuştum açlığını susuzluğunu her gün oda yesin diye fazla fazla yapıyordum yemeklerimizi kasaba gittiğimde ilk işim ona kemik almak oluyordu
Bir gün kötü kalpli komşumuz tavuklarına zarar verir korkusu taşıyarak çok zalimce bişey yaptı onu zehirledi son günü hala gözlerimin önünde yani p.tesi günü bitkin mutsuz ve hüzünlü son görüşüm oldu taysını ve öldü dün iş yerimizde yas vardı kulübesine bakamadım bile nasıl kıyabildiler nasıl yapabildiler anlamadım
Ama intikamını aldık bugün yeni bir köpek aldık.Taysını zalimce zehirleyen kötü kalpli komşumuzun adını verdik HÜSO


1 yorum:

Unknown dedi ki...

Okurken içim sızladı :( Dikkat edin Hüsoya birşey yapmasın pislik :(