Zamansızlık mı Becerisizlik mi ?

Acaba çalışan her kadın benim kadar dağınık mı ? acaba çalışan her kadın benim gibi tüm hafta sonunu deli gibi ev temizlemekle mi geçiriyor ? acaba çalışan her kadın benim gibi işin içinden çıkamıyor mu ? acaba çalışan her kadın ansızın misafir gelecek diye ödü kopuyor mu ?
Bir türlü oturtamadım şu temizlik işini akşam geç saatte evime gidiyorum eve gelir gelmez Efe açıktım diyor Eslem mızmızlanıyor uyumak istiyor önce Efe paşanın gönlünü yapıyorum bu esnada Eslem ağlar vaziyette hep arkamda. Koştur koştur kirli sepetindekileri makinaya atıyorum sabah kadar yıkansın diye
Sonra onları uyutmak için yanlarına yatıyorum çoğu zaman sızıp kalıyorum sızmadığım günlerde ise ki çok az sersem sersem ortada dolanıyorum o anlarda canım hiç bir şey yapmak istemiyor oysa katlanacak çamaşırlar dağınık bir mutfak beni bekliyor kendime ayıracak ufacık bir zamanım bile kalmıyor
Göz açıp kapayana kadar hafta sonu geliyor bu seferde tüm hafta boyunca hasret kaldığım çocuklarımla vakit mi geçirsem evimi temizlesem yoksa özlediğim arkadaşlarımı ziyaret mi etsem yada çocukları anneme yollayıp kafamı mı dinlesem bilemiyorum :(
Evi temizlemek yetmiyor dağ gibi biriken ütü var birde neredeyse tüm günü mü alıyor her seferinde diyorum ki bundan sonra çıkanı ütüleyeceğim ama sefer hiç gelmiyor :(
En çokta bu
döngüde eşime mahcup oluyorum bazen duygularıma yenilip göz yaşlarına boğuluyorum eşim neden ağladığıma anlam bile veremiyordur kesin
Oysa ben her yerin derli toplu olmasını istiyorum ama tek başıma üstesinden gelemiyorum sanırım kariyer ve ev işini aynı anda yürütemiyorum

5 yorum:

Elmas dedi ki...

Bütün gün evde olmama rağmen bende ev işlerinin altından kalkamıyorum. Becerenler nasıl beceriyorlarsa bir anlatsada bizde öğrensek. Çalışıyorkende aynıydı,şimdi evdeyim yine aynı :(

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

üzülme ben evdeyim ben de yetişemiyorum..özellikle çamaşır ve ütüye..sürekli çamaşır yıkamaktan şikayetçiyim.o kirli sepeti bi türlü boş olamıyor..

Handan dedi ki...

Çocuklar küçükken bu çok doğal, ben evde olduğum halde yetişemezdim. Biraz büyüsünler herşey rayına oturur. Hem onlar çok çabuk büyüyorlar, bırak herşeyi onların tadını çıkart.

Hilal-AnnendenMektubunVar dedi ki...

üzülme bende aynıyım.tek çocuk ve yemek yapmadığım halde hiç bir işe yetişemiyorum. çamaşır ve ütü en zoru:( cumartesileri çalışıyorum pazar kızıma ayırıyorum derken 1 dk kendime vakit ayırmıyorum.tek sen değilsin :(

emreyle hayat dedi ki...

bende çalışıyorum ve bir tane çocukla zor başediyorum, sen iki çocukla çok zor.ben çözümü buldum oğlumla eğlenmekteni vakit geçirmekten gerisini çok önemsemiyorum.temizlik konusunda yardım alıyorum, hafta sonları da gezebildiim kadar geziyorum.misafirde gelsin ne yapalım yani burası çocuklu bir ev!!! Handan'a katılıyorum çok çabuk büyüyorlar keyfini çıkartmak lazım.