Anı Sandığı

Delilik mi, romantiklik mi ,detaycılık mı ,aşırı sevgi mi bilmiyorum ama canım kocamla tanıştığımız andan bu yana bizim için önemli olan herşeyi ama herşeyi sakladım.Henüz iki sevgili iken gittiğimiz her lokantada peçetelere hayallerimizi çizerdik o peçeteler hala saklıdır.İlk seyahatimizin biletleri sonra ilk yurt dışı seyahitinde  uçakta ki ıslak mendil saysam saatlerce yazarım bunlar ilk alıma gelenler
Mesajlarımızı internet konuşmalarımzıda kaydettim şimdi bakıp bakıp gülüyoruz o dönem ki sevinçlerimize üzüntülerimize
Evlendikten sonra çocukların anıları çoğalmaya başladı dünyada ki ilk kıyafetleri sonra  Efenin ilk kesilen saçı Eslem'in mevlüt kıyafeti evin bir çok köşesinde ayrı ayrı yerlerde. 
Benim için kıymetli olan anılarımızı bir yerde toplamaya karar verdim.Önceleri çeyizimi sakladığım gelinlik sandığıma hepsini biriktirmeye karar verdim ve yarın ilk işim bu sandığı ayarlamak olacak çeyiz sandıklığından çıkıp anı sandıklığa dönüşecek

0 yorum: