Özgür Çocuk

Geçen yıl bahçeye bile kendi başına çıkamayan pısırık oğlum gitti yerine özgür çocuk geldi saatlerce oyun oynuyor ben onun kadar koşuştursam diyete falan gerek kalmadan tığ gibi olurdum. Nasıl tatlı geliyorsa oyun oynamak ne saatin kaç olduğu umurun da ne de acıktığı varsa yok sa oyun ve vazgeçilmez arkadaşları
5 yıllık ömründe şu bir kaç aydaki kadar yara bere olmadı vücudun da hani bir uzman görse evde şiddet uyguluyoruz sanır dizi yaralar içinde top oynarken düşmekten askercilik oynarken sürünmekten kolunun ondan kalır yanı yok ağaca tırmanırken baya bir haşlamış kolu
İçimden o ne öz güven o diyorum herşeyi kendi yapmak istiyor şimdi birde mahallenin marketine tek gitme huyu edindi Allah çok yakın evde sorun olmuyor.
Hoca akşam ezanını okuyunca benim paşa evin yolunu tutuyor ah bir de temiz gelse her yer pasak kir içinde onca arkadaşı içinde çorabı delik olan üstü kir pas içinde olan vede mutlaka ama mutlaka şortunun bir yerini yırtan tek çocuk olma özelliğini taşıyor
Bu pasaklı oğlan saatlerce oynamaya doyamıyor birde banyoda gönlünce oynamak istiyor onada izin veriyoruz birde ora da keyfince oynuyor bu ara da saat çoooktan 22:00 civarlarına yaklaşıyor işte tam o zamanlarda enerji bolon gibi sönüyor çoğu zaman sızıp kalıyor koltukta yok eğer sızmamışsa uyuyana kadar masal anlatmaca var :)
İşte benim özgür oğlanla günlerim böyle sürüp gidiyor
Aşağıda ki resim sabah okula giderken çekildiği için gayet temiz zaten sadece o saatlerde temiz oluyor

0 yorum: