Sen bence bir melek bir dua gibisin

Canım sevgilim,ömrüm,kıymetlim,geleceğim,umudum,gülen yüzüm
Bugün seninle aynı yastığa baş koyalı tam 6 yıl oldu.Bir yandan içimde kelebekler uçuşuyor bir yandan göz pınarlarım sevinçten coşuyor.Rabbime binlerce şükürler olsun ki her geçen gün bir önceki günden daha çok seviyorum seni
Sen benim hep destekçin yol gösterenim oldun öyle keyifli ki seninle bu hayatı yaşamak kelimelere dökemem
Belki dağınıklığım senden geliyordur düşünüyorum da sen olmasan kim arkadamdan ışıkları kapatır kim perdeleri çeker kim dolaba koymayı unuttuğum sütü bıkmadan dolaba koyar kim gece söylene söylene üstümü örter kim üşenmeden ne istersen anında yapar kim hastalandığında gece boyu nöbet tutardı
Geçen altı yılda evlatlarımızla taçlana yuvamız inşallah nazarlara gelmez seni çok seviyorum
Hani yıllar önce sen bana armağan etmiştin ya bu şarkıyı bu seferde benden sana gelsin ömrüm
Sen bence bir melek bir dua gibisin
Nadide bir çiçek sen farklı birisin
Aşkıma laik gönlüme laik
Herşeyden ötede sen helalimsin

Sen benim alnıma doğmadan önce
Yazılmış bir sevda kaderim gibisin
Belki mutluluk belki belalım
Herşeyden ötede sen helalimsin
Herşeyden ötede alın terimsin


0 yorum: