Okula gitmek çok sıkıcıymış

2 gündür okula gitmemek için bin bir takla atıyor babasını ve beni öyle güç durumda bırakıyor ki şaşıp kalıyoruz.Okul çok sıkıcı bir yermiş hep aynı şeyleri yapmaktan hem yoruldum hem sıkıldım diyor.
Hem öğreneceği ne varsa öğrenmiş her şeyi biliyormuş.Rahatça parka gitmek,motorunu sürmek istiyormuş.
Hem ayakkabılarını kendi giymek zorunda kalıyormuş bu durum karşısında yoruluyor muş.
Dün gece tam yatmak üzereyken yanıma geldi babasının yanında konuşmak istemiyormuş biraz baş başa konuşalım mı dedi ne diyeceğimi bilemedim :) Sanki karşımda 5 yaşında çocuk değilde ergen bir genç var
Üstelik benden çok babası ile anlaşırken konuşmak için beni seçmesi çok şaşırttı,  hemde mutlu etti beni :)
Sorun ne olduğunu itiraf etti sonunda sorun arkadaşları ile anlaşamamak mış ve bunu kimseyle paylaşamıyor muş.Öğretmeni kızar diye korkuyor uzun uzun sohbet ettik korkmaması gerektiğini anlattım  ben anlattıkça sakinleşti rahatladı ve şuan okulda akşamı iple çekiyorum bakalım günü nasıl geçmiş sorunlarını aşmış mı ?



2 yorum:

nohut oda dedi ki...

piss nasıl serseri bakmış bu fotoğrafta:)) zora gelemıyoruz anlaşıldı buyuk ıhtımalle lıderlıgını kabul etmeyenler var sınıfta:)
gecer öğretmenı bol bol sorumluluk versın hosuna gıder

Şerife dedi ki...

tAM TEŞHİS :) Önerdiğin fikri mutlaka öğretmeni ile paylaşacağım