Doğum Günü Süsleri

Efe paşanın doğum gününde bu yıl farklılık olsun  istedim.Bu amaçla bir çok araştırma yaptım  doğum gününde ikram edilecek yiyeceklerin üzerine konulan süs detayları hoşuma gittiği için bende şapkadaki kedi konseptinde bir çalışma hazırladım.Hazırladığım bu çalışmaları evimin yakınlarında ki reklam şirketine vererek çıktılarını almış oldum.

                     Marketten aldığım plastik bardaklarının üzerine  hazırladığım etiketleri yapıştırdım.Bu sayede sıradan olan bardakların ayrı bir güzelliği oldu.

 Peçetelerde de detay olsun istediğim için onlar için de ayrı bir çalışma yaptım ve bence hayal ettiğimden daha güzel oldular :)
 Pastamızı resimli yapmaya karar verdiğimiz andan itibaren resim arayışına geçtim ve ani bir kararla gelen davetliler için hazırladığım  kartı kullanmaya karar verdim ve o da umduğumdan güzel oldu.

 Duvar süsümüz sade olsun istedim.''İYİ Kİ DOĞDUN EFE'' şeklini alacak a5 büyüklüğünde hafif kalın kağıtlar tasarladım.
Aslında hazırladığım başka bir davetiyeydi  ama Efe ve babası  öylesine hazırladığım bu davetiyeyi beğenince bana boyun bükmek kaldı :) Gelen herkese mini mektup niteliğinde notlar yazdım bizden anı olsun istedim.

Not:Bu tür süslemeler çok yaygınlaştı farkındayım ama hazırları çok pahalı biraz vaktiniz varsa çok güzel şeyler yapabilirsiniz üstelik hayal ettiğinizden daha ekonomik fiyatlara ...

4 yorum:

Blogcu Sultan dedi ki...

çok güzel şeyler yapmışsınız ellerinize sağlık:)

Şerife dedi ki...

teşekkür ederim.

nazire dedi ki...

çok güzel olmuş canım ellerine sağlık

nazire dedi ki...

çok güzel olmuş canım ellerine sağlık