3 GÜN


Hissettiklerimin havaların ısınması ile baharın gelmesi ile hiç alakası yok. Günlerdir sevdiceğimin başının etini yiyorum belki de aylardır. Sadece 3 gün diyorum 3 gün kısacık bir tatil öyle iyi gelecek ki bana dinlenmeye ihtiyacım var  sadece ikimiz olalım istiyorum bunu düşünürken belki kötü bir anne imajı çize bilirim fakat hissettiklerim bunlar. Kimse olmasın yanımızda baş başa olalım.Bölmesin kimse sohbetimizi yorulana kadar konuşalım kötü hiçbir konu geçmesin muhabbetimiz güzelliklerle dolu olsun .Kararlar alalım planlar yapalım
Sandalda gezinti yapalım elimi hafifçe suya değdireyim,mis gibi çam koksun etraf rengarenk çiçekler donatsın göletin etrafını . Bırakayım sulara kederimi, sıkıntılarımı yaslanayım sevdiceğimin omzuna usul usul şarkılar fısıldasın kulağıma eskiden yaptığı gibi
Saatlerce yürüyelim sonra yorulunca oturalım bir banka güneşin batışını izleyelim.İzmirde  Asansörde ki batırdığımız güneş tadında olsun.Güzel bir akşam yemeğinin ardından unutulmaz bir film izleyelim Titanik gibi Kasım da Aşk Başkadır gibi…
Sadece 3 gün bana yeterde artar bile çabuk gelsin o gün……



5 yorum:

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Ne güzel fotoğraflar, ne güzel hayeller bunlar.İnşaallah kısa zamanda gerçekleştirirsiniz.

Şerife dedi ki...

iNŞALLAH :(

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

zaman zaman herkesin istediği şeyler..bazen oluyor böyle..yorgunluk bıkkınlık..tebdili mekanda fayda varmış..en kısa zamanda olur inşallah..

BALLI LOKMAM dedi ki...

Şerife yazıyı okurken heyecanlandım dediğin gibi çokta güzel olur ama dost acı söyler biraz zor gibi canım:)))

Unknown dedi ki...

çok güzel fotoğraflar....
bende bloğuma bekliyorum
www.hamarathatunum.com