12. ayda Eslem



  1. Telefonun iletişim aracı olduğunu biliyor.Her telefon çaldığında karşısında benim olduğumu düşünüyor :) sadece anne dese de bana yetiyor :)
  2. Çekmece düşmanı evde ki tüm çekmeceleri karıştırıyor annesinin işi az ya daha iş açıyor başına.
  3. Bugüne kadar sadece 2 kere desteksiz ayağa kalktı ve iki kere bir adım attı yürüme konusunda hala isteksiz umutla bekliyoruz.
  4. Dans etmeye bayılıyor en keyifli olduğu anlar dans ettiği anlar.Bu sıralar favorisi Yalın 
  5. Bu ay en belirgin özelliği taklitçi olması babası ne yaparsa aynısını yapıyor 1. de olduğu gibi 2 numarayı da babaya kaptırdım.
  6. Geçen 11 aya göre uykusu düzeni karıştı gece 23:00'dan önce yapmıyor sabahsa 7:30 gibi ayakta çok şükür ki öğlenleri şekerleme yapıyor
  7. Abisinin bebekliğine göre çıtı pıtı bişey prenses :) Geçen gün abisinin 1 yaşında giydiği ayakkabısı elime geçti giydirmeye çalıştım ama baya bir büyük geldi bu sayede kız ile erkek farkını bir kez daha gördüm.
  8. Sütüm de azalma olduğu için devam sütü kullanmaya başladık.Tadı hoşuna gitmediği için içine bebe bisküvisi ilave ediyorum.Bu karışım çok hoşuna gidiyor ve yatmadan önce muhakkak içiyor 
  9. Konu ben ve anneannesi değilse kıskanç değil her şeyi paylaşıyor
  10. Abisine aşık o ne derse  ne yaparsa kabulü çok seviyor abisini
  11. İlk ayında geçirdiği enfeksiyonu saymazsak en ciddi rahatsızlığını bu ay geçirdi ve su çiçeği çıkardı
  12. Camdan dışarıyı seyretmeye bayılıyor bu uğurda tırmanmadığı yer kalmıyor örümcek kız :)
  13. Altını değiştirmek üstünü giydirmek tam bir işkence hiç yerinde durmuyor kıpır kıpır prenses eğer oyalayacak bişeyler bulmazsam uzunca bir zamanımı alıyor bu işlemler
  14. Evde şaşkın şaşkın teyzesinin resimlerine bakıyor işarete ederek bizimde bakmamızı istiyor işin en acıklı tarafı benim üniversiteden mezuniyet resmimi de teyzesi sanıyor :(
  15. Oyuncakları sepete atma oyunu oynuyoruz büyük bir heves ve kabiliyetle tek tek dolduruyor oyuncak sepetini
  16. Alkış yapmaya bayılıyor.
  17. Ağzını aç bakalım kızım dediğimde aaaaaaaaa diye açı veriyor ağzını

1 yorum:

*mehtap dedi ki...

maşallah ,çok tatlı..