Tesadüf























Başta soğuk algınlığı sandık acile götürdüğümüz doktorda öyle düşündü ama geçmek bilmeyen ateş bizi tedirgin edince tekrar başka bir doktora gittik Eslemi ilk doğdu andan itabaren bilen her hastalığında teşhis koyan doktoruna varınca kuzucuğun bronşit olduğunu ve bu yetmez gibi kulaklarının iltihap kaptığını öğrendik
Doktor 5 tane iğne yazıcağım bişeyi kalmaz dedi ne kadar üzüldüm tarifi yok nasıl kaldıracak küçücük bedeni diye içim içimi yedi sonra düşündüm ya çaresi olmayan bir derdimiz olsaydı ne yapardık
Hasta olduğu günden bu yana uykusu hiç yok kuzumun uyumak istiyor ama ağrıları izin vermiyor ilaçlar fayda etmiyor o kadar bezdi ki şuruplardan şişesini gördüğü an kaçıyor şurubu içirmek işkence yarı ağzına yarı üstüne de olsa vermeye çalışıyoruz.
Eskiden babamın karnı ağrısa kız kardeşiminde ağrıdır kısaca babamda olan hastalık aynı gün kardeşimde de olurdu o da baba diye ağlardı hep 3 kardeşten babasına en düşkün olanda kız kardeşim
Doğuma gideceğim an dua etmiştim kız kardeşime benzer bir kızım olsun diye.Kalbim çok temizmiş
Teni ,saç rengi, yüz yapısı çok benziyor huyu da benzemeye başladı :)
Ateşler içinde yanarken sadece babam babam diye  sayıkladı kuzucuğum
Birde babası da aynı rahatsızlıktan tüm gece uyuyamadı  baba kız aynı hastalığa tutuldular garip bir tesadüf
Bugün ikisi de diğer günlere göre iyiler :)
Her anne evladını sever benim gibi öyle çok ki sevgileri içimde bazen çok korkuyorum  hani rabbim insanı en sevdiği ile sınarmış ya
Her hastalandıklarında elimden kayıp gideceklermiş gibi hissediyorum  işte o anlardan ne uyku tutuyor gözlerimi ne dualar eksik oluyor dilimde
Sürekli öpüyorum kokluyorum rabbim kimseyi evladı ile sınamasın 

8 yorum:

annemahsustan dedi ki...

Demek ki annelik böyle birşey!!!
Amin diyorum, çok üzülüyor insan hasta olduklarında.
Rabbim kimseye dermansız dert vermesin. Evlatlarımızı bağışlasın bizlere.

Çok geçmiş olsun...

Şerife dedi ki...

amin
Hastahanede sıra beklerken acile gelenleri gördükçe dua ettim halime şükrettim

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Cok gecmis olsun canim,ah ne zordur cocuklar hastalaninca annede oracikta canini veresi gelir,bende üc cocugumda söyle olsun böyle olsun,tabi önce saglikli olsun dedim durdum,hepsi tam istedigim gibi oldular,llahìma bin sükür,sevgiler.

Unknown dedi ki...

Merhaba blognuzu beğendim ve hemen izlemeye aldım.Büyük geçmiş olsun her halimize binlerce kez şükür.Rabbim dermansız dert vermesin inşallah.Bende sizi bloguma bekliyorum umarım bize katılırsınız sevgiler:))

Şerife dedi ki...

Bir Terazi Kizi... ;çok teşekkür ederim ;)

Şerife dedi ki...

hatice avcı ;hoş geldin sefa getirdin ;)

Adsız dedi ki...

What's up, after reading this awesome post i am too glad to share my experience here with friends.

Visit my homepage; SEOPressor V5 review

Adsız dedi ki...

Thanκ you, I've just been looking for information about this topic for ages and yours is the greatest I have came upon so far. But, what about the bottom line? Are you sure in regards to the supply?

Have a look at my weblog :: https://pinterest.com/pin/391531761324454974