Ödülüm


Masalımız az önce bitti her zaman ki gibi masal biter bitmez uykuya daldı çok sevdi kırmızı başlıklı kızı ve de kurdu benimde efe’den kalır yanım yoktu maziye yolculuk yaptım onun kadar erken tanışamasam da  onun kadar çok sevmiştim J

5 yaşındaki kuzucuk beni bol bol güldürüyor bugünlerde mesela son zamanlarda buzdolabını her açtığımda küçük penguenleri görüyorum başlarda yanlışlıkla konulmuştur sanıyordum çünkü kutu içindeydiler alıp oyuncak sepetine koydum son tekrar gördüm tekrar tekrar derken EFE’ye sordum oğlum sen mi koyuyorsun diye gayet cidi evet anne dedi hiç penguenler sıcak yerde yaşar mı hasta olurlar onların yeri soğuk yerler bizim evde de en soğuk yer buzdolabı J gelde cevap ver şimdi şaşıp kaldım J

Akşam sohbet ederken ağaçları kesmenin zararından bahsettik sonrada ağaçlardan neler üretildiği hakkında sohbete ederken sordum ağaçlardan neler elde ederiz diye cevaba gelince gülme krizine girdim anneciğim ağaçlardan kalem,kağıt,odun birde elma elde ederiz. Doğru ama elma da  elde ederiz J

İsmini çok sever oldu peygamber efendimizin ismi olduğundan dolayı çok gururlanıyor kesin Allahta beni çok seviyor anneciğim diyor tuhaftır ki hiç iki ismi ile hitap etmemize rağmen küçüklüğünden bu yana adı sorulduğunda hep MUHAMMED EFE der adıyla yaşar inşallah paşam

Tüm peygamberlerin ismini öğrenmiş nasıl muhteşem bir duygu anlatamam her saydığın gözlerim doluyor birde bu aralar her gece dua ediyor bu gece oyuncağı olmayan yemekleri az olan çocuklar için dua ettik duanın sonunda ben onlarla yemeğim ide oyuncaklarımı da paylaşırım anneciğim dedi  paylaşmak güzeldir demi anne dedi güzel olmaz mı oğlum dedim dünyada ki en güzel şeylerden biri paylaşmak dedim derin bir nefes aldı daldı güzel uykusuna….


 Geçen hafta Eslemden dolayı çok yorgundum bana kıyamamış bulaşıkları yıkamaya koyulmuş sonunda yıkadıklarını kırıp düşürdü ama annesinin göklere çıkardı paşam

 


0 yorum: