Etme bulma dünyası MI ????


















Etme bulma dünyası diyeceğim ama ben anneme düşkünüm babama nazaran
Benim kuzular ben anneme ne kadar düşkünsem o kadar babalarına düşkün
Ağladıklarında ba-ba diye ağlayacak kadar
Çizdiği resimlerde hep babasına yer ayıracak kadar
Evde babasının kıyafetlerini giyecek dışarı çıkarken ayakkabısını giymek isteyecek kadar
Haksızlık değil mi bu 
Hasta olduklarında nöbet tutan ben
Yıkayan paklayan doyuran da ben
Her işi anne yapsın babamız gelsin azıcık nazlarıyla oynasın
Hopppp tahta oturu versin
Hiç adil değil hiççççç

8 yorum:

mümine dedi ki...

kıyamam size...bazı çocuklar öyle oluyor gerçekten..
benimkilerde babaya çok düşkündür dediğin gibi ayakkabılarını flan giyerler..ama baba diye ağlamıyorlar bir o kadarda bana düşkündürler..
belki daha küçükler değişirler canım üzülme :(

Şerife dedi ki...

biri 5 yaşına girdi gram değişiklik yok diğeride abisinin izinde :( ben umutsuz vakayım:))

Unknown dedi ki...

Alış canım alış bende de aynı sorun var sindirdim artık :)hele kız baba da baba yapacak bir şey yok üzme tatlı canını:)

Ülkü dedi ki...

Kız alemsin sen eslem biraz büyüsünde bak sen dur bi sakin ol :)))

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

valla haklisin ben buna dayanamzdim o yüzden cok planli ilerledim,cünkü cok hassasim,ben anneyim,adil olmazdi bu yaklasim,neyseki evde sadece bana düskünler,yanliz bana! napim,ama sen hic üzülme,babalarina düskün olma onlara cok iyi gelecektir,sevinmelisin...

Şerife dedi ki...

Elifle hayata dair:Bu hastalık sürecide alıştım alıştırdılar :)

Şerife dedi ki...

Ülkü :Ben göreceğimi gördüm artık şu saatten sonra çok zor :)

Şerife dedi ki...

Bir Terazi Kizi...:İki çocukta babaya düşkün olunca sevinecek bişey kalmıyor :)