Baharla gelen güven




Günlerdir üzerimde yüktü ehliyet sınavı sürekli soru çözüyordum bulduğum her fırsatta bi kenera çekilip test çözer hale gelmiştim bu arada hem ev işini hem işi baya bir aksatmışım sınav sitresini üstümden atınca fark ettim.
Beni böylesine geren aslında ilk sınavı kaybetmem. Öyle çok tepki aldım ki etraftan 2. Kez kaybetmeye dayanazdım. Yok efendim ben üniversite mezunuymuşum ben böyle yaparsam normaller ne yapmazmış yok efendim kafamın basmadığını yeni fark etmişler yok efendim hepsinden mi kalır bir insan vs vs
Beni tanıyanlar kaybetmemin  sebebini elbet biliyorlardı hiç üstelemediler bile biliyorlar ki ben bir konuda üzgünsem asla ikinci bir konu düşünemem ve o sınav öyle bir ana denk gelmişti.Üzgün ve gergin olduğum o dönemde tek soru çözmek bile istemiyordum
Düşünüyorum da iyi ki kalmışım hani her şerde bir hayır var ya bunda ki hayır çok şey öğrendim trafik adına belki kazansaydım o sınavı bu kadar çok bilgiye sahip olamayacaktım.
20  ay sonra araba kullandım bugün nasıl keyifli  nasıl güven verici anlatamam resmen içime bahar doğdu  sınavımda çok güzel geçti şimdi tek engel direksiyon sınavı onu da atlattığım zaman gönlümce araba kullana bileceğim

9 yorum:

Handan dedi ki...

Hayırlı olsun :)

Şerife dedi ki...

henüz sonuçlar açıklanmadı ama kazanacağımdan çok eminim şimdiden teşekkür ederim

dondurma delisi dedi ki...

İnsanlar eleştirir ama kimin seni eleştirdiği önemli olan! Bende motor sınavından kalmıştım geçen sene..1 yıldır ehliyetim cebimde bişi kaybetmedim motordan kalınca, şimdiden hayırlı olsun :)

dondurma delisi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Bende asiri heyecandan ilk yazilimi(Almanya`da) veremedim,heyecandan dört soruyu cevaplamadan cikmisim,aglamistim,birde bosu bosuna paramiz gitti diye aglamistim,esim de bunun üstüne gülünce herseyi unuttum,simid iyi bir söförüm,eminim sizde cok iyi sürüslerde olacakasiniz,hayirli olsun efendim!

Şerife dedi ki...

dondurma delisi :TEŞEKKÜR EDERİM ÇOK MORAL VERDİ YAZINIZ

Şerife dedi ki...

Bir Terazi Kizi... :MAALESEF BENDE FAZLADAN HEM KURSA HEMDE SINAV İÇİN PARA VERDİM İNSANA ÇOK KOYUYOR HELE KALDIĞI SORULARIN NE KADAR KOLAY OLDUĞUNU GÖRÜNCE :)

resimli günlük dedi ki...

Hadi geçmiş olsun. Fotoğraf çok güzel bu arada :)

kış güneşi dedi ki...

Güle güle kullanırsın İnşallah