Munzur


Eslem için 12. Ayı munzurluk ayı ilan ediyorum. Bastıramadığı merak duygusu sebebi i ile yapmadığı munzurluk kalmadı J
Mesela yıllarca öylece durup duran aralarında beni istemeye geldikleri gün ki fincanlarımın da olduğu  bir çok fincan takımını kırdı L ve takımlar bozuldu iyi tarafı kendine bişey olmadı J
Hedef olarak belirlediği herşeye ulaşabiliyor bu kimi zaman abisinin masal kitapları da olabiliyor
Yürüme konusunda henüz istekli olmasa da hiç oturmuyor  totoşunun üstüne alış veriş arabasına bindireyim rahatlıkla alışverişimi tamamlayayım dedim ama o benden meraklı alışveriş yapmaya J
Yatağımın başlığına bayılıyor oraya tutunup zıplamak en büyük eğlencesi bu aralar onun en büyük eğlencesi benim en büyük korkum oluyor yanında ayrılamıyorum J
Yanında ayrılmama tahammülü yok 1 dakika dahi olsa gelene  kadar hıçkıra hıçkıra ağlıyor işe gitmeme bağlıyorum bu durumu onu bırakıp gitmemden korkuyor galiba
Bakalım 12. Ayın sonuna kadar daha neler yaşıyacağız.



                                    Gitti güzelim takım



                       Sanırım benim gibi kitap okumayı sevecek





1 yorum:

Mucit Anne dedi ki...

Bebekken ah bir büyüse diyoruz. Ayaklandıkları zaman ise sonuçlar ortada :) Amaaan canları sağolsun :)

Sevgilerrr....