Canım ailem

Dün havanın muhteşem oluşu ile içime de bir neşe bir canlılık geldi. Çocuklarla parkta oynamak  onların gülüşleri, sevinçleri içimi kıpır kıpır yapmaya yetti de arttı bile tek eksik yanımız babamızdı işte olması nedeniyle aramızda değildi bizde çocuklarla karar aldık akşama onun için güzel bir sofra hazırlamaya
Efe etrafımda pervane oldu kurduğumuz sofra ikimizin eseri desem yalan olmaz ve oğlumu aylardan sonra hatta yıllardan sonra ilk defa iştahlı gördüm öyle güzel yedi ki benim müdahalem olmadan kendi isteği ile o yedikçe ben doydum ah keşke hep böyle olsa :)
Rabbim mutluluğumuzu daim etsin nazarlardan kötü gözlerden korusun  sizi çok seviyorum canım ailem

4 yorum:

nohut oda dedi ki...

açık hava koşturmak ıyi gelmıstır mutlaka..

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

ne hos bir fotograf,ah o havalardan birazda bize yollasaniz ne iyi olurdu,bu kadar uzun bir kistan sonra hakettik galiba...

ayak izleri-sevgi dedi ki...

bahar gelince daha mı artıyor huzurumuz,mutluluğumuz.. her günümüz bahar gibi olsun inşallah..

Şerife dedi ki...

nohut oda :Gelmez mi neşemize neşe kattı

Bir Terazi Kizi... :Hafta sonuna inat bugün bozdu hava kapalı ve bulanık :(

Sevgi:İnşallah :)