5

Kıymetlim, herşeyim ,yaşam ,kaynağım ,umudum ,gülen yüzüm ,hayallerim, geleceğim, bitanecik tosunum bugün seninle kavuşalı tam tamına 5 yıl oldu. Sen doğduğunda ben yeniden doğduğum 22 yıllık hayatım sıfırlandı  miladımsın sen benim
Seninle öyle güzel duygular tattım ki öyle güzel sözler duydum ki nasıl teşekkür etsem nasıl dile getirsem bilemedim.Bana ilk defa anne diyen hemde dolu dolu sensin hem beni günlerce uykusuz bırakıp hiç mi hiç sinirlendirmeyen de sensin  durup dururken şimdi olduğu gibi ağlatan da sensin Sen dünyanın en güzel annesisin deyip beni gururlandıran da sensin Her şey seninle be oğlum
Mevlam beni seninle ve kardeşinle sınamasın yokluğunuzu acınızı göstermesin dualarım her zaman ama her zaman seninle bitanem
Benim üzerinde ne kadar hakkım varsa hepsi helal hoş olsun inşallah bende hakkını helal edeceğin yüzünü hep ak edecek seni hiç üzmeyecek bir anne olurum bitanem
Şuan seni seviyorum demek istiyorum ama yüreğimde ki aşkı yüreğimde ki coşkuyu tarif edemez ki edecek hiç bir kelime yok kelime daracımda
Bugün en sevdiğin arkadaşlarınla küçük bir kutlama yaptık senin için hazırlıklarım var bu sene çok özel olsun istiyorum çok güzel olsun istiyorum günlerdir uğraşıyorum umarım hayal ettiğim gibi olur
5 yıl da çok şey oldu çok değiştin değişmeyen tek şey seni kollarıma aldığımda ki o mis kokun her sarıldığımda buram buram kokuyorsun  cennet kokulum iyi ki ama iyi ki evladımsın seni bana evlat olarak gönderen rabbime binlerce şükürler olsun
ANNEN
Mini partimizin pastası 
ve kankalarıyla EFE paşa :)

7 yorum:

annemahsustan dedi ki...

Nice mutlu yılları olsun: )

Unknown dedi ki...

Hayırlı uzun ömürler versin Rabbim sevdiklerinizle beraber iyi ki doğmuş kıymetlin.Sevgiler:))

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Nice saglikli ve mutlu yillari olsun daha ailesiyle,tebrik ediyoruz onu...

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Allah yavrularınızı sizden ayırmasın, nice güzel yıllarını göstersin inşallah.

Şerife dedi ki...

amin ;)

Şerife dedi ki...

çoooook teşekkür ederim

Şerife dedi ki...

aminnnnnn