Hasta Kuzu


11. ay Esleme hiç yaramadı kuzucuğum da bende günlerdir uykusuz  artık bedenim dayanamıyor gözlerim kapanıp geliyor yinede güçlü olmaya çalışıyorum :)
Geçen hafta başladı herşey komşumuz ameliyat olunca geçmiş olsun için ziyaret gittik.Sohbet o kadar koyuydu ki laf lafı açıyordu tek sıkılan Eslemdi yabancılık çekiyordu kucağımdan hiç inmedi 
Bazen çok korumacı olmak çok sıkıntıda doğura biliyor aman çay dökülür evhamım içim içimi yerken çay kızımın bacağına dökülü verdi.Nasıl korktu nasıl ağladı cığlıkları hala kulağımda  çok şükür ki çay sıcak değildi ılıktı hemen krem sürdük sakinleşmesi güç oldu ama sakinleşince bişeyi kalmadı 
Çay olayının ertesi günü hastalandı grip oldu.Günlerdir uyuyamıyor tabi bende uyuyamıyorum
Aslında uykusu var burun tıkalı olunca nefes almakta güçlük yaşıyor ve uykusu bölünüyor 
Gözlerinden sürekli yaş akıyor burun cabası artık mendili gördüğü an ağlıyor burun iyice tahriş oldu kuzumun
Rabbim şifa verir inşallah'da kuzucuğum normal günlerine döner ben  şen şakrak hallerini sürekli mama mama diye ortalığı yıkmasına öyle alıştım ki iştahsızlığı beni çok üzüyor
Birde üzüldüğüm nokta ağlarken baba diye ağlıyor ateşler içinde yanıyor babası yan odada uyuyor ben başında nöbetteyim ama benim kız baba diyor sanki babası bakıyor
Ne yapıyor bilmiyorum ama çocukları kendine bağlıyor bu duruma çok bozuluyor ve kıskanıyorum :)


14 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun,yanık en korktuğum şeylerdendir,bende çokça yakarım kendimi,geçen yılı elimde yanıkla kapattım yeni yıldada aynı elimi yaktım hala geçmedi biliyormusun artık sadece ellerimi eklediğim için nete nazar değdiğini düşünmeye başladım,,,bence sende kuzunun resimlerini fazla koyma,her ne kadar iyilikle güzelliklede baksak gözümüz değebilir,,
selamlar olsunn,öpüldünüz ana kız en kokulusundan :)

Nil dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun. yanık hakikaten en tırstığım konu. daha geçen bir tanıdığımızın oğlu yandı. Allah korusun.
Bahar geldi artık hastalıklar da gidecek evlerimizden inşallah.

annemahsustan dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Hasta oldular mı içim gidiyor. Benim de oğlum toparlanamadı gitti : (

Şerife dedi ki...

Gelibolu17 :Teşekkür ederim
Aslında Ülkü'de beni çok uyarıyor ama dayanamıyorum işte belkide nazara çok inanamdığımdan kaynaklanıyor
Sana gelince çok ama çok geçmiş olsun inşallah birde başına gelmez

Şerife dedi ki...

Küçük Mucizem d:Baharın gelmesine benim kadar sevinen var mı acaba bu sene hastalıkların ardı arkası kesilmedi Allahtan çok ciddi boyutta hastalıklar yaşamadık

Şerife dedi ki...

annemahsustan :Annelerin ortak noktası tasa
ne iş yaparsak yapalım aklımız onlarda
Senin paşaya da geçmiş olsun rabbim tez zamanda şifa versin

gelibolu17 dedi ki...

Amin canım...
Küçük oğlumu bronşitli büyüttüm,uykusuzluğu,yanında ağlayan yatamayan uyuyamayan,ama elinden hiç bir şey gelmeyen bir annenin ıstırabını çok iyi bilirim,Rabbim her şeyin beterinden korusun inşallah,bu günlerimizi aratmasın....

Şerife dedi ki...

Gelibolu17 :aminnn :)

GeCe dedi ki...

canım ya hiç kıyamam acil şifalar. baba demek kolay geliyordur anneye nazaran ondandır öyle demesi napsın çocuk bir şekilde içindeki stresi dışarı atmaya çalışıyor

mümine dedi ki...

çok çok çok geçmiş olsun ..ah bu hastalıklar seni çok iyi anlıyorum çok zor oluyor insan dayanamıyor ...inşallah en kısa zamanda kendine gelir kuzu

Ülkü dedi ki...

Çekicem o kulaklarını bide dayanamıyorum diyor kızımın hastalıklarına dayanmak sorunda kalırsın böyle işte..pis gıcık bak nasıl sinirleniyorum ya :) yavrum geçmiş olsun öpüyorum her yerini ki iyi ol sen :) Gelibolum ellerini ekleme bak karışmam :)

Şerife dedi ki...

GeCe:Teşekkür ederim :)
Benim kızda ki baba sevgisi öyle böyle değil görülmeye değer benimde kabullenmekten başka çarem yok :)

Şerife dedi ki...

mümine :Çok sağol iyi temennilerin için

Şerife dedi ki...

Ülkü :Çek çek hak ediyorum :)