Aile katılımlı Aile Panosu Etkinliği


Şubat ayının ortalarında Efe'nin öğretmeni ödev verdi konusu ;Efenin ve ailemizin resimlerinden oluşan bir pano aldı beni bir dert çünkü çok başarısızım bu konularda araştırayım örneklerine bakayım dedim ama bulamadım hiç bir örnek :)
Sonra düşünmeye başladım sıradan olmasın biraz farklı olsun düşüne düşüne bir karara vardım :)
Ve malzeme listesi yaparak işe koyuldum
Malzemeler;
Mukava kağıdı
Yapıştırıcı
El işi kağıdı
Sim
Değişik desenlerde sticker 
Makas
Sprey boya
Öncelikle mukava kağıdını gri renge boyadım  sonra değişik renklerdeki el işi kağıtlarından çerçeve yaptım.Çerçevenin etrafını simle döşedim resmi yerleştirince kenarlarına nazar boncuklu stickerle süsledim
Her resmin kenarına o resmin bizim için anısından bahsettim
Ve en önemlisi mektup evet mektup yazmam gerekiyordu Efe ile yaşadığımız bir anı öyle çok var ki hangisinden bahsetsem bilemedim sonra içimden ne geldiyse onu yazdım yazdığım günden bir gün önce Efe evde yoktu anneannesinde kalmıştı eve geldiğimizde onsuzluk çok zorlamıştı babasını ve beni bende bu konuyu kaleme aldım 
Bizim için unutulmaz bir anı oldu :)



3 yorum:

Deniz dedi ki...

cok guzel olmus ellerıne saglıkç ben d eAıle Agacı yapıcma guya ne zamandır akrabalardna resım ıstedım gerı donus olmadı :(

Şerife dedi ki...

Teşekkür ederim.Bu konuda sen çoooook başarılısın :) inşallah hayalin en kısa zamanda gerçekleşir

Unknown dedi ki...

ooo daha ne olsun harika yapmışsın şerifecim