Ma-ma !!


Son iki günümüz hastanede geçse de  şükürler olsun ki bugün daha iyi ve sağlıklıyız.2 gün süren Eslemin ateşi sonunda düştü eskisi gibi yemek yemey, gülümsemeye başladı.Dünyalar benim oldu gülümsediğinde emmeye başladığında
Hazır doktora gitmişken geçmek bilmeyen öksürüğü mü de soralım dedik yapılan muayene sonucunda bronşit  olduğum ortaya çıktı o an anladım ki es geçmemek gerekiyormuş hastalıkları belki bir ay önce gitsem daha hafif atlatacaktım buda bana ders oldu
Ben muayene olurken Eslem sürekli mama mama diye bana sesleniyordu Doktor açıktı galiba dedi
Bilmiyor ki Eslem bana mama diyor anneannesine anne diyor :) doktora durumu anlatınca tebessümle hak verdi kızıma 
48 saat uykusuz kalınca akşam Eslemle olduğumuz yere sızıp kalmışız nasıl iyi geldi deliksiz uyku ikimize anlatamam.
İki gecedir Efe'nin uyduğunu göremiyorum öyle rahatsız edici bir duygu  ki tarifi yok :(
Rabbim kimseyi evladı ile sınamasın kızımı ateşler içinde gördüğümde ömrümden ömür gitti.Doktorun dediklerini yapıp dua etmekten başka çarem yoktu şükürler olsun ki rabbim  dualarımı kabul eyledi

3 yorum:

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

çok geçmiş olsun.maşallah ne ara büyüdü böle.ne kadar da abisine benziyor..

tubitos dedi ki...

ikinize de çok geçmiş olsun, bence de doktor ziyaretlerini aksatmamak lazım,eşim de hep son anda gider,baştan tedbir almak en güzeli..

emreyle hayat dedi ki...

çok geçmiş olsun, hasta olduklarında onlardan çok biz yıpranıyoruz :(