Ateş




Ömrümde hiç böylesine kuvvetli bir ağrısı çekmemiştim dün tüm gün yerde miydim gökte mi  bilemedim iş yerinde saatleri saydım tek amacım vardı erkenden yatmak ve dinlenmek
Eve geldiğimde çok şükür Efe’de geçen günlere nazaran daha iyiydi her şey yolundayken evde ki hesap çarşıya uymadı bu seferde Eslem aynı abisinin durumundaydı ishal ve beraberinde ateş L
Tüm gece kucağımda inledi durdu şurup ateşini düşürmedi çok  yüksek değildi ateşi ama uyumasına engel oluyordu normal şartlarda yemeğe asla hayır demeyen prenses sabaha kadar hiç emmedi.Şurup yerine fitil deneyince biraz rahatladı
Ara ara 5 dakikada olsa uyudu ya uyur kalırsam korkusuna başından hiç ayrılmadım uykumu açacak ne varsa hepsini uyguladım ve başarılıda oldum
Annelik zor meslek kendimi baş ağrımı unutu verdim şuan sıfır uyku ile işteyim rabbime çok şükür ki yorgunluk hissetmiyorum

6 yorum:

Tontirik Tarifler dedi ki...

ah canım benim..çok geçmiş olsun..

Şerife dedi ki...

teşekkür ederiz :(

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

gecmis olsun...

annemahsustan dedi ki...

Çok geçmiş olsun: (

Mucit Anne dedi ki...

Hastalık çocukları çok etkiliyor hemencik yeme içme olayı bitiyor. Çok geçmiş olsun.

Unknown dedi ki...

Şerife'm :((
Annelik yürek sızısı be gülüm. Hasta da olsalar sağlıklı da olsalar hep bir sızı hep bir merak ve koruma ...
Çocuklarımız sağlıklı olsunda biz nasıl olsa bir şekilde uyuyup dinleniriz...