2.Düğün





Efe bundan birkaç ay önce sitem etmişti neden biz sizin düğününüzde yoktuk neden ben annemi gelinlikli görmedim diye
Efe’nin sözleri üzerine 15 dakikada 2. düğünümüze imza attık iyi ki de yapmışız J
Ben 47 kiloda evlenmiştim geçen 6 yılda 13 kilo fazlalık olunca gelinlik normal olarak baya bi dar geldi keza eşimda damatlığa girerken zorlandı ama olsun dedik ve zar zorda olsa giydik
Efe’ye takım elbse giydirince Esleme’de gelinlik giydirmek şart oldu
Birde güzel oyun havası açtık ohhhh deyme keyfimize kısmet de gelinliğimi tekrar giymek ve onun içinde oğlumla dans etmek varmış
Hem paşayı kırmadık hem de bizim için unutulmaz bir anı oldu J

13 yorum:

sevilay dedi ki...

ne güzel yapmışsınız:))gerçekten unutulmaz bir anı olmuştur sizin için.

Ebru dedi ki...

ne hoş bir fikir çocuklar için harika bir anı:)
Bu arasa eslemin gülüşüne bayıldım:) Alttaki fotoda

Şerife dedi ki...

sevilay :evet her aklımıza geldiğinde gülüyoruz :)

Şerife dedi ki...

Ebru :çok nadir o şekilde gülüyor şanslı olduğum bir andı :)

*mehtap dedi ki...

çok tatlısınız yaa,ilahi ,çocuklar ve sizin için gerçekten hoş bir anı olmuş, mutluluklar..

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

süper olmus gercekten!

Unknown dedi ki...

Arada benim kızım da soruyor bana sizin düğününüzde neden yoktum diye, iyi fikirmiş:)

Şerife dedi ki...

mehtap:Ömrümüz boyunca unutamuyacağız hoş bir anı oldu gerçekten :)

Şerife dedi ki...

Bir Terazi Kizi... : :))) demi

Şerife dedi ki...

Elifle hayata dair :Çok eğlenceli oluyor tavsiye ederim :)

Let's Party dedi ki...

BLOĞUNUZA BAYILDIM BENDE BEKLERİM :)http://ozgurkirta.blogspot.com/

Şerife dedi ki...

teşekkür ederim :)) takibe alındınız :))

Ülkü dedi ki...

Haahaaa süper olmuş senide görmek isterdim :))) ben gelinliğimin içine girebiliyorum acık kapanmıyo o kadar Buse hanım giydirdi kendide giydi hatta çok zevkliydi :))