Sayıları bilir küçük yumurcak


Geçen yıl çoğu vaktini evde televizyon karşısında ya da bilgisayarda geçirirken içim acıyordu oğluma en güzel zamanlar heba oluyordu
Çok şükür ki bu yıl anaokulana başladı paşam iyi ki ama iyi ki okula göndermişiz oğlumda ki bariz değişimler beni fazlasıyla mutlu edip gururlandırıyor okulun önemini bir kez daha kendi gözlerimle görüyorum
Belki bin defa demişimdir oğlum odanı topla oyuncaklarından sadece oynayacaklarını al diye ama kime diyorsam hiç tınlamazdı beni.Geçen gün öğretmeni odalarını toparlamalarını istemiş sabah uyanır uyanmaz odasını topladı bende  yanında onun düzelmesini izledim sonra Eslem sıkılınca oyuncaklardan birini alıp Esloşa verdim ki kıyamet koptu off anne daha yeni toparladım neden dağıtıyorsunuz demez mi gülmemek için kendimi çok tuttum sanki yıllarca dağıtan o değil
Artık saate baktığında üç aşağı beş yukarı kaç olduğunu biliyor 1'in yanına 2 gelince 12 olduğunu da öğrendi
Geçenlerde kumbarasında ki paraları sıralamasını istedim hiç müdahale etmedim ve hepsinde ki rakamı bildi ama 10 kuruşa 01 diyor J
Masal kitaplarına bayılıyor bende küçükken çok severdim inşallah benim gibi okumayı seven biri olur her gece masal istiyor J
Subuhaneke ile başladığı dua yolunda maun süresine geldi gözlerim dolu dolu oluyor her bir ayet okuyuşunda rabbim yolundan ayırmasın bizi
 biz kumbarada para biriktirmeyi çok seviyoruz
 Her sabah gül yüzlerini görmek ömre bedel annelerini uyutmasalar bile :)

1 yorum:

HerbiRenk dedi ki...

inşallah okumayı sever, cok güzel bir şey geröekten