9. ayımız dolmuş bile


Prenesesim küçük kelebeğim bugün dünyada ki 9. aynı dolduruyorsun günler su misali akıp geçiyor daha dün gibi evimizi şenlendirdiğin gün
9. ayın büydüğünü en bariz gösterdiğin ay oldu.Artık istediğin bir  nesneye kolaylıkla yetişebiliyorsun kolaylıkla kavraya biliyorsun  evin içinde  kat ettiğin mesafe baya çoğaldı bazen seni odanın kapı tarafında bırakıp mutfağa gidip döndüğümde seni kapının epey uzağında buluyorum başlarda çok yadırgasam da şimdiler yeni yeni alışmaya başladım hatta geçen gün mutfakta yanımda oynarken çekmecelere yöneldin baya ağır olan çekmece kapaklarını rahatlıkla açabildin hemen  seni uzaklaştırdım minik parmakların arasında kalır da acır diye çok korktum
Artık kısa sürede olsa koltuğa tutunarak ayakta kalabiliyorsun abin bu eylemi 7,5 aylıkken yapmıştı senin kısmetinde 9 aylıkken yapmak varmış
Evde ki en favori kişin ilk günlerden beri abin ona bakışın gülüşün her şeyin bambaşka öyle çok seviyorsun ki onu bunu anlamamak mümkün değil
Küçük bir yastığın var doğduğun ilk zamanlarda üstünde çok yattın şimdi biraz küçük geliyor sana kırmızı kareli bu yastığı sen çok sevdin kimse ile paylaşmıyorsun bir oyuncak gibi onunla oynamaya bayılıyorsun J
Kahvaltıda çay içildiği an kendinden geçiyorsun ben ne kadar sevmiyorsam sende bir  o kadar  seviyorsun azda olsa tadına bakmana müsaade ediyoruz işte tam o anlar da dünyalar senin oluyor J
Tam 8 dişli tavşansın kolaylıkla verdiğimiz her şeyi ısırabiliyorsun zaten yemek konusunda hiç problem yaşamadık
Birde bugün ilk defa arkamdan ağladın her sabah gülerek uğurlardın beni bu sabah gitmemi istemedin  seni o halde bırakıp gitmek hiç içime sinmedi hala üzgün yüzün gözlerimin önünde
Uykun geldiği zaman burnunu ve kulaklarını kaşıyorsun yatağa gidene kadar sabırsızlıktan çatlıyorsun J
İlk aylar bıcı bıcı yapmaktan çok hoşlanıyordun hiç sorun yaşamıyorduk  son 2 aydır zılgıtı koparıyorsun sudan çıkana kadar
Annen seni çok ama çok seviyor gülen yüzüm hayat ışığım iyi ki rabbim seni bana evlat olarak nasip etmiş
 İşte bu kareden sonra sulu göz annen yine göz yaşlarına boğuldu ama mutluluktan

 itiraf ediyorum abin seni biraz kıskanıyor ve kıskançlığından sadece seni çekerken poza dahil oldu :)

3 yorum:

Mucit Anne dedi ki...

Zaman çok çabuk geçiyor... Tam sevimlilik ve kurcamalık dönemleri başlamış.

Maşallah diyelim çocuklarına. :)

SEvgileer..

Şerife dedi ki...

Zaman hızla akıp geçiyor öyle kala kalıyorum bizden de sana sevgiler :))

gelibolu17 dedi ki...

Şirin şey,maşallah ona,annesinin karnında durduğu da dışarda durmuş ömrü uzun olsunnn,öperim,selamlar :)