Kuranı kerime geçiş partisi hemde kandile bir gün kala


Şuan yaşadığım mutluluğun yaşadığım hazzın tarifi yok.İnsanın evladı ile gurur duyması onun başarısını paylaşması çook ama çook özelmiş çok kıymetliymiş ve eşi benzeri yokmuş  bu özel mutluluğun.
Dün Efe kuranı kerime geçti ve okulunda 3 arkadaşı ile kutlaması vardı günlerce o partiyi bekledik aklıma her geldiğinde gözlerim dolu dolu oldu
Sabah Efe’yi her zamanki den daha farklı hazırladım okula nede olsa bugün ki parti onun içindi takım elbisesi her zamankinden daha çok yakıştı yada bana öyle geldi karar veremiyorum.
Aslında babasını bu özel anında yanında istiyordu ama parti sadece anneler ve çocuklar içindi babamızda bize ortak olup kapıda bekledi sırf kapıda beklemek için izin aldı J oda en az benim kadar duyguluydu
Ne güzel bir tesadüf ki Peygamberimizin doğumuna bir gün kala kurana geçti ve bugün ilk defa o kutsal o çok kıymetli kuranımızın sayfaları ile tanışacak
Ben 11 yaşındaydım kuranı okumayı öğrendiğimde paşam 4,5 yaşında benden daha çok sure biliyor J Rabbim her bir harfini öğreten öğretmeninden razı olsun iki cihanda  yüzünü güldürsün
Asla ama asla unutamıyacağım bir kandil oldu benim için
 İste kelebek sınıfının kebeklerinin pastası tadı da en az kendi kadar özeldi
 Doyasıya eğlenip kurtlarını döktüler
 Bu da başardım pozu :))
 kıymetlim herşeyim :)
Ve bu da hediyemiz çok sevdi gece bile onunla uyudu hediyesini kendi seçti kardeşini de unutmadı şirineyi de ona aldırdı düşünceli kuzum :)

9 yorum:

acemi gelin dedi ki...

rabbim onu bu yoldan ayırmasın maaşallah benim 1 yaşında kızım var bende inş. onun kuran okuduğu günleri görürüm

Şerife dedi ki...

İnşallah benimde duam kardeşinin de aynı güzellikleri yaşaması :)

Beşparasız - Ayşegül dedi ki...

Ne güzel bir duygu gerçekten Allah Kuran yolundan evlatlarınızı ayırmasın inş :)
Kandiliniz mübarek olsun !

Beşparasız - Ayşegül dedi ki...

Ne güzel bir duygu gerçekten Allah Kuran yolundan evlatlarınızı ayırmasın inş :)
Kandiliniz mübarek olsun !

Şerife dedi ki...

Amin cümlemizi rabbim yolundan ayırmasın hayırlı kandiller

Unknown dedi ki...

Maşallah

Unknown dedi ki...

ne mutlu şerife hatim ettiği günleri görürsün:)
maşallah

Şerife dedi ki...

sezobigo: inşallah rabbim o günleri de gösterir

annemahsustan dedi ki...

Ne güzel bir duygudur seninki şu an. Oğlunla ne kadar gurur duysan azdır.

DArısı başımıza, tebrik ediyorum delikanlıyı: )