Mazi


Dışarısı düne inat çok soğuk  güneş hiç gülümsemedi buralara ara ara yağmur ciseliyor cama vurdukça gözlerimi gökyüzünden alamıyorum bilgisayarımda 9 yıl önce sevdiğim müzikler her kelimesi her notası bizim için olduğuna inandığım mükemmel şarkılar
Tıpkı 9 yıl önce olduğu gibi mutluyum ve Rafet El roman dinliyorum.Bir çok albümü vardır ama benim için en özeli 2004  yılında ki sürgün albümü her ama her şarkısında bir anım var
İki şehir arasında yaşadığımız aşkımızı en güzel Hasretinle Yanıyorum anlatabiliyordu o dönem okuduğum yerde  TRT hariç sadece yerel radyolar çekerdi  okul dönüşü ilk işim bu şarkıyı istemek olurdu
Yalancı şahidim,sürgün, gençliğimin ilk baharında, umut,Eyvah,yanarım aklımda olan bu albümde ki şarkıları
Aşkımız çok çetin yollardan geçti çok büyük sınavlar verdi çok ama çok şükür ki yol arkadaşımla ömrümün sahibi ile her şeyin üstesinden geldik ve geliyoruz da

Yaşanan onca güzelliği kahvemi yudumlarken tebesümle hatırlıyorum :)

0 yorum: