Farklılıklar ve aynılıklar

Dün gece Eslemi uyuturken abisi ile ne kadar çok farklı yanları olduğunu düşündüm ve annelik hakkında bildiğin ne varsa sil baş olduğunu  ne kadar çok benzer yanları var sa bir o kadar da ayrı yanları var
Efe'yi ayağımda sallayarak uyuturdum saatlerce salladığımı bilirim bazen eşim kıyamaz nöbete o geçerdi 
gece sürekli emmek isterdi  emme isteği öyle kuvvetliydi ki işten geldiğimde montumu çıkarmadan beni alır boş bir odaya götürürdü ve bu şekilde 2 yıl 1 hafta sürdü
Eslem ise sallanmaktan hiç hoşlanmıyor yetişkin misali karanlık bir ortamda elimi tutarak uyuyor bırakmamdan öyle çok korkuyor ki elimi tüm gücü ile sımsıkı sarıyor işte o an dünyalara bedel abisi kadar emmeye  düşkün değil bugün bıraksam hayır demez ama ben elimden geldiği sürece bu sürecin uzamasını istiyorum en azından yaşı dolana kadar
Efe 15 aylıktı annem bakmaya başladığında anneme düşkündü fakat beni görünce anneanne ile  irtibatı kesilirdi yemeğini benim yedirmemi isterdi benim bıcı bıcı yaptırmamı isterdi gün içinde anneme anne der ben gelince anneanne derdi
Esleme annem bakmaya başladığında 6,5 aylıktı  ve geçen 2,5 ayda aralarında inanılmaz bir sevgi bağı oluştu öyle güçlü ki anneme anne diyor bana ise mama evet beni görünce ma-mam diye çırpınmaya başlıyor çoğu zaman bu duruma bozuluyorum :)

Anne olunca duygular 360 derece değişiyor ya işte o değişimden sonra dünyada en mutlu olduğum anlardan biriside bu iki kuzucuğun gülümsemeleri oluyor 

Ortak yanlarından biride ikisi de hero baby mamasını çok seviyor olmaları  efe hala yemek istiyor  tadı bi tuhaf olan ek gıdayı :)






1 yorum:

Deniz dedi ki...

Maasallah cok tatlılar. benımkıler de ıkısı de bırbırlerınden cok cok cok farklılar he cocukta herseyı yenıden ogrenıyoruz..