Evim sen(siz) olsun

Eslem doğdu doğalı karı koca kendimize zaman ayıramıyorduk ben bu duruma alışmışken dün sabah Efe'nin okulundaki seminer için hazırlandım çocukları anneme bırakıp yola koyulduk be toplantı için yolda olduğumuzu sanırken eşim tatlı bir sürpriz yapıp beni sinemaya götürdü evde sürekli bir aşk filmi olsada izlesek deyip başının etini yediğim için araştırmış ve arkadaşlarının da fikrini almış Evim Sensine karar vermiş
Vizyona gireli baya olduğu için bi çok yerde yoktu sonunda bulduk ve büyük bir hevesle girdik sinemaya
Vizyon da ki filmler ilgimizi çekse de  kararımızdan dönemedik keşke dönseymişiz
Filmin konusu güzel fakat Özcan Deniz güzel olan ne varsa katletmiş.Her şeye hüngür hüngür ağlayan ben ilk defa bir aşk  filmde göz yaşlarım gözümde dondu kaldı etkilendiğim tek sahne olan baş kahramanlardan Leyla ve babasının duygusal konuşmasında bile göz yaşlarım gözümde birikti tam ağlıyacağım Özcan Denizi gördüğüm an donup kaldı bu kadar rezalet bir oyunculuk görmedim adam marangoz değilde sanki jet pilotu olduğu sahneler ağırlaştırılmış iki saat boyunu posunu seyrediyorum ayrıca ilk bölümde dakikalar geçmedi ara da gitsek mi diye düşündük sonra yarım bırakmama kararı alıp devam ettik 2. yarı en azından daha iyiydi
Hayal kırıklıkları ile sinemadan ayrıldık. Üzüldüm Cem yılmazı tercih etmediğim için en azından gülerdim
Öyle çok duygum karıştı ki eve geldiğimde baş ağrısından duramıyordum ağrı kesi ile kendime gelebildim.




4 yorum:

AysHa dedi ki...

selam,
bu yazıyı bu postun altına yazmam ne kadar doğru bilmiyorum ama mail adresini göremeyince mecbur kaldım.
bloguma gelmişsin, beni sevindirmişsin, hoş geldin sefa geldin.
oğlunun adının efe, kızının adının eslem olduğunu görünce(okuyunca) çok şaşırdım. çünkü abimin oğlunun adı da efe, kızının adı da eslem ve efe büyük, eslem küçük. yani aynı sendeki gibi. Allah hepsini bağışlasın.
tanıştığıma memnun oldum,
sevgiyle...

Şerife dedi ki...

bende çok şaşırdım büyük bir tesadüf olmuş :) hoş geldin sayfama

Nil dedi ki...

Keşke gitmeden yorumlara baksaydın ŞErife. Gerçekten çok kötü iş çıkarmasına rağmen izlenme rekorları kırması da hayret edilecek bir durum doğrusu.

Şerife dedi ki...

Zaten kendime çok kızdım neden yorumlara bakmadın diye benim için kötüde olsa bir tecrübe oldu :)