EMRİ OLUR


Ramazan ayının ortalarıydı evde tek başıma otururken bu ilahiyi dinledim uzunca zaman dinliyordum ama niçin yazıldığı hakkında ufacık bir fikrim yoktu ta ki netten araştırana kadar araştırdığım an göz yaşlarıma boğuldum ömrümde hiç bu kadar çok ağlamamıştım saatlerce ağladım namazın başında ağladım yemek yaparken ağladım eşimle konuşurken ağladım kısaca gün boyu ağladım sonra cesaret edip de dinleyemedim ta ki bugüne kadar sevgili peygamberimizin doğum gününde şu saatte tekrar dinlemek nasip oldu aynı hüzünle aynı kalp acısı ile :(
kendimi hz Vahsi'nin yerine koyuyorum, Peygamber efendimiz'in (S.a.v) yanina gidemiyordu, çunku Efendimiz onu gordugu vakit amcasi aklina geliyordu.
Uzaktan sevmek nedir? Gidin Hz. Vahşi (r.a)'ye sorun.
Görmeden sevmekten başka bir şey bu…
Görmek fakat yaklaşamamak,
Bakmak ama konuşamamak…
Sadece uzaktan seyretmek ve ağlamak,
Zor olan budur
NOT:Hz. Vahşi müslüman olur Peygamber efendimiz asm bakmasin bir daha yuzume der neden? Olurda gorur nefsime uyar kalbini kirarim diye tabiki. Bilindigi gibi Hz. Vahşi Hz. Hamzayı şehit eden sahabedir



3 yorum:

acemi gelin dedi ki...

gerçekten çok zor bir durum tüylerim diken diken oldu
bu arada kandiliniz mübarek olsun

Şerife dedi ki...

Teşekkür ederim seninde kandilin mübarek olsun

Penuhsoftware dedi ki...

This is very nice blog :D