Kart etkinliği

Günlerdir aklımda kısmet olup'da paylaşamamıştım demek ki nasip bugüneymiş blogumun 2. yılını doldurması  ile birlikte bir çok yeni arkadaşla tanışma imkanım oldu hepsininde gönlümde ayrı ayrı yeri var
Bu yıl  artık unutulmuş olan eski yıllarda çok popüler olan yılbaşında kart gönderme etkinliği düzenledik kendi aramızda itiraf etmek gerekirse kırtasiyelerde eskiden bolca olan kartları bulmakta çok zorlandım kardeşim uzun arayışları sonucu buldu ama eşim pek beğenmedi sonra tesadüfen büyük bir oyuncakçı da bulduk ikimizinde içine sinen kartları :)
Eslemin mızmızlanmalarıyla birlikte büyük bir heyecan ve hevesle yazdım  kartlarımı benim ki diğer arkadaşlarıma göre bazı aksaklıklardan dolayı geç ulaşacak bazılarına ulaştı ve onların o güzel tepkileri beni kat kat mutlu etti



0 yorum: