Evde ki gam gamcılar

Ben ne kadar hoşlanmıyorsam iki bıdık aynı derecede çooook seviyor.Ne buluyorlar ne anlıyorlar anlamak mümkün değil.Hadi Efe 5 yaşında okulda televizyonda görüyor etkileniyor diyeceğim  9 aylık Esloş'da aynı hüngür hüngür ağlarken müziğin sesini duyduğu an gülümsemeye ellerini ayaklarını hızlı hızlı çırparak dans etmeye başlıyor  ve bu dünyada ki ilk sevdiği şarkı oldu
Birde iki kardeş yan yana iken denk gelirse bizim evde ki gümbüş evlere şenlik :) Hani evlat için çiğ tavuk yenir ya bende mutlu olsunlar diye arabadaki cd'ye ekledim ve kendim ettim kendim bul sürekli aynı şarkıyı dinleyerek evin yolunu tutuyoruz bakalım ne kadar sürecek gam gam faslı :)


8 yorum:

Ülkü dedi ki...

Ah ah bir de sözlerine baksan pek uygun değil kiii :))

annemahsustan dedi ki...

Bence de ne buluyorlar bu şarkıda anlamıyorum. Ve hıc haz etmıyorum. 7 sınden 70 ine peşindeler şarkının:(
Sözlerine de hiç bakmamıştım, merak ettım sımdı: )

annemahsustan dedi ki...

Hay bakmaz olaydım: ) O sözlerde millette kendinden geçiyor.

Kaçmadım burdayım bak: )

Ülkü dedi ki...

Buradan da kaç istersen :)) süper di mi sözler :))

Şerife dedi ki...

sözleri türkçe olmadığı için kavrayamıyor daha ama dediğin gibi hiç hoş değil

Deniz dedi ki...

evde TV olmamasinin guzel tarafi iste, ben bu gunleri tahmin ettigim icin TV bulundurmuyorum evde. cunku TV varken kacari yok cocugu bu yogun populer ve salak sacma seylerden uzak tutmak mumkun degil

nohut oda dedi ki...

şu zamana kadar bastan son hiç dinleöedim ve izlemedim ama dayanamiciğim:) bir bakayım suna bende ..

emreyle hayat dedi ki...

bizimki de bayılıyor.Bu arada takipteyim, bana da beklerim, güzel paylaşımlarda bulunmak dileğiyle :)