Kahramanım

Hafta sonu müzik dinlerken paşa geldi  yanıma bak dedim şuan dilediğim şarkıyı her dinlediğimde aklıma sen geliyorsun her dinlediğimde  kendimi çok güçlü hissediyorum sen benim kahramanımsın dedim 

Çok mutlu oldu dikkatle sözlerini dinledi sonra onu tutana aşk olsun evin içinde ordan oraya zıpladı  durdu süper kahraman :)
Kaç kere sar baş yapıp dinledik bilmiyorum iyi ki onunla duygularımı paylaşmışım böylesine mutlu olacağını hiç tahmin etmemiştim
Biraz geç oldu neredeyse haftası yaklaştı farkındayım ancak fırsat bulabildim cuma günü hayatımın en özel en anlamlı günlerinden biriydi çünkü kahramanımın ilk karne günüydü akşamı zor ettim karnesini görmek için 
Rabbim tüm anne babalara evlatlarının güzel günlerini göstersin başarılarını göstersin şükür ki çok güzel bir karne ile ilk dönemini taçlandırdı dilerim ikinci dönemde aynı güzellikle devam eder

Buda paşamın öğretmeni ile karne heyecanı biz ailecek öğretmenimizi çok sevdik hatta  öyle çok sevdik ki o okulda kalmasının tek sebebidir kendisi dilerim rabbim evladıma gösterdiği şevkatin ,ilginin ve öğrettiklerinin karşılığında gönlünde ne varsa kabul eyler ve hayatı boyunca hep mutlu olur

4 yorum:

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

insanın canım ailem diyecek sevdiceklerinin olması ne güzel,allah mutluluğunuzu daim etsin

Şerife dedi ki...

nanemaydonoz sofrası:Aminnnnn :))

Deniz dedi ki...

hayırlı olsuın ılk karnenız.Allah ılerıkı yıllarda daha guzellerını gormenızı nasıp eder ıns. Allah herkese sızınkı gıbı memnun kalacagı egıtmenler nasıp eder ıns. cok sanslısınız.

Unknown dedi ki...

Oyy şarkınızı sevsinler. Şerife'm yüreğin sevgi dolu canım.
İnşallah eğitim hayatı boyunca karşısına hep seveceği eğitimciler çıkar :)