Akşamları hortlayan Öksürük



Yaklaşık 10 gündür geçmek bilmeyen öksürük krizleri geçiriyorum öyle çok öksürüyorum ki saatlerce sürüyor ve geçtiğinde tüm bedenim acıyor işin garip yani sadece akşamları oluyor gün içinde hiç bir şeyim yok tek bir öksürük bile olmuyor
Gün içinde olmadığı için unutuyorum akşamları öksürdüğümü ve bu yüzden bugüne kadar doktora gitmedim.Eslem çok korkuyor ben öksürünce çünkü başlayınca uzun süre devam ediyor ve genelde ben Eslemi uyuturken başlıyor nefesimi tutmaya çalışıyorum korkmasın diye bu daha da beter ediyor beni
Eşim halime acıyıp balla tarcından bi karışım yapıp getirdi iyi etti düşündü de beni ben içemedim çünkü kestane balının kokusu bile midemi bulandırmaya yetiyor birde üstüne tarçın eklenince daha da beter bi koku ortaya çıkıyor
Yaramaz çocuklar gibi oda oda kaçtım kesin benim yaptığımı Efe bana yapsa sinirden çatlardım bu vesile ile onun neler hissettiğini anlamış oldum.Ben kaçtıkça eşim beni kovaladı baktı olacak gibi değil burnumu tıkayıp içirmeye çalıştı yok onu da beceremedim içimden  yahu bu adam beni neden bu kadar seviyor ki diye mızmızlandım sanırım çok şımartıyor beni :)
Sonra kestane balı yerine normal bal getirdi ömrümden ömür gitti ve sonunda içtim itiraf ediyorum biraz rahatladım ama yapamıyorum işte L
İnternette araştırdım az önce alerjik olabilirmiş bakalım ne zaman geçecek bitmek bilmeyen öksürük krizim

10 yorum:

Handan dedi ki...

Geçen bahar oğlumun bir ay süren gece öksürüğüne sadece kestane balı iyi geldi, bir kaç gün sonra kalmadı öksürük. Bence yut o,kestane balını :)

*mehtap dedi ki...

geçmiş olsun canım.

Deniz dedi ki...

Gecmis olsun bende de var benzer bir öksürük oğlumda oldugunda sırtına göğsüne bal sürüyorum hemen geçiyor ama dediğin gibi is kendimize gelince hep oteliyoruz kendimize bakmayi

mavii dedi ki...

Esin seni dusunuyor sen nazlaniyorsun benim esim yaxmaz valla :) kestane bali cok kotu ya ben surup sisesine koyup cocuklarA zorla iciriyorum arada:)

büşra dedi ki...

geçmiş olsun, acil şifalar. kestane balını hiç tatmadım, lezzetli olduğunu zannediyordum :S

Şerife dedi ki...

Handan:Benim oğlumunda bitmek bilmeyen öksürüğüne çok iyi geldi biliyorum ama midem kaldırmıyor o tadı :(

Şerife dedi ki...

mehtap :Çok teşekkür ederim geçmedi hala umutla bekliyorum

Şerife dedi ki...

Yusuf ve Yunus`un annesi:Konu kendimiz olunca hep es geçiyoruz çok katılıyorum sana hala doktora gitmedim bu gidişle gitmeden kurtulamıyacağım

Şerife dedi ki...

mavii :Dün akşamda aynı sahne yaşandı sonra düşündüm de bir çok konuda olduğu gibi eş konusunda da çok şanslıyım Allah razı olsun ondan

Şerife dedi ki...

büşra : umarım tatmazsın :) çok hoş bir tadı yok