Nefes


Güllü babasına dedi ki;sen annemi ablam kadar sevmedin !
Babası daldı düşündü her zaman ki gibi dürüstçe cevap verdi ona da kalbimi sonuna kadar açtım hatta onun için yaptıklarımı şuan ablan istese yapmam ama kıymetini bilmedi.
Kalbim acıdı ses çıkaramadım sonra istem dışı kelimeler ağzımdan döküldü
Aşk karşılıklıdır dedim nefes almak gibi
Nefesini alıp veremezsen boğulursun yaşayamazsın
Biz babanla nefes almayı başarabiliyoruz.
Birbirimizi tamamlıyoruz ve hiç karşı karşıya gelmiyoruz
Hep yan yana omuz omzayız
Birlikte savaşıp birlikte mücadele ediyoruz.
Mutluluğumuzda sevincimizde bir.
Kısaca aşkta tek taraflı mücadele edersen yenilmeye mahkumsun
Onlar yenilmiş.

6 yorum:

BALLI LOKMAM dedi ki...

Şerife anlamadığım bir sebepten bu yazı benim içimi parçaladı:((((((
Hep yan yana olun arkadaşım.

Unknown dedi ki...

SENİN İÇİN SEVİNDİM AMA KÜÇÜK BİR KIZ ÇOCUĞUNU DÜŞÜNÜNCE ÜZÜLDÜM .umarım güllü nün kimseye kızgınlığı olmaz bu hayatta ve çok mutlu olur.

Şerife dedi ki...

BALLI LOKMAM :inşallah

Şerife dedi ki...

sezobigo :benimde bu günlerde tek temennim bu

tubitos dedi ki...

ne güzell.. hep yanyana olmanız dileğiyle..

Ülkü dedi ki...

Şerife'm sen o ailede herkese o kadar yakınsın ki bunun değerini bazısı hemen bazısı geç anlayabilir çok normal herkes bir değil, Güllü'nün bütün tepkileride çok normal kolay değil kimse için böyle bir durum, tabi abim içinde.. onların konuşmalarındaki hiç bir şey o güzel yüreciğini incitmesin öyle konuşulması gerektiği içindir emin ol ;)