İlk hedef


Yeni yıl yeni dişlerle merhaba dedi bize evet 2013 girmemizle birlikte benim prensesin dişleri tek tek patlamaya başladı ve 4 günde kuzucuk 4 diş çıkardı  ikimizde uykusuz geçen gecelerin ardından dün gece rahat bir uyku uyuduk Esloşa baktıkça öyle çok üzülüyorum ki acı çekiyor belli ama şuram  ağrıyor diyemiyor gücü ağlamaya yetiyor bulmacayı çözmekte anneye düşüyor
Yeni yıldaki ilk hedefim kilo vermek bu konuda çevremdeki herkes başarısız olacağıma inanıyor çünkü benim ne kadar çok yemek yemeyi sevdiğimi gayet iyi biliyorlar ve itiraf etmek gerekirse yemeklerimde kısıtlama yapmak benim için çok güç ama imkansız değil :)
İşe bol sıvı tüketerek başladım önümde koca bir şişe su duruyor her gördüğümde içiyorum ayrıca 2 gündür maydonoz suyu içiyorum faydası olup olmadığını zamanla göreceğim ben bebeksiz göbeğimden kurtulmak istiyorum hedefim 50 kiloya inmek yani 10 kilo vermek
Ah ah çok değil 6 yıl önce 47 kilo civarlarındaydım 2 doğum ve bolca iştahla 6 yılda 13 kilo aldım bakalım aldıklarımı verebilecek miyim beni böyle tombiş yapan eşim çünkü ben onunla beraber yaşamadan önce hiç tatlı yemezdim bolca ekşi ve tuzlu şeyler yerdim şimdi ise aklım tatlılarda kendi yetmiyormuş gibi birde kendisine benzeyen 2 çocuk çıktı ortaya tatlı canavarları beni rehin aldı :)


3 yorum:

Unknown dedi ki...

Evet dişler çocukları çok hırpalıyor:((ah şu kilolar hele doğumlardan sonra bir türlü gitmek bilmiyor:))

Deniz dedi ki...

Allah yardımcın olsun. ben de emzırmeyı kestıkten sonra bırıkmıs oruclarımı tutucam o zaman zaten kılo verıcem cunku bır cok sey denememe ragmen ben oruc tutunca zayıflayabılıyorum. bır de ıkı cocuk oesınden kosmak egzersız yerıne gececek kadar enerjı harcatıyor bence

marifet ellerimizde dedi ki...

YA BENIMDE VERMEM LAZIM...BENDE YAKINDA KATILICAM SANA:)))))))))))))))