2013 yılına saatler kala


Koskocaman 365 gün bitmek üzere  çok şükür ki sağlıkla huzurla mutlulukla bir yılı geride bırakıyorum diliyorum ki 2013 yılıda en az 2012 kadar mutlu geçer
Ve dilerim ki yeni bir yılda evlatlarımla eşimle eşsiz güzellikler yaşarız J
2013 Yılı için çok planım var yapmak istediğim hayata geçirmek istediğim bir çok şey kafamda listelendi sadece ben bilsem de hayali bile çook güzel
Yeni yılda çokça kitap okumak istiyorum çünkü 2012 yılında Eslem sayesinde kitaplarımı çok ihmal ettim ayrıca çokca film izlemek istiyorum
Yine bolca evlatlarımın resmini çekmek istiyorum
2013 yılında bırakmamak üzere namaza başlamak istiyorum
Ayrıca;

 Yılın son kareleri kitapsever Eslem  ve lahmacun sever Efe :)
 Annelerinin kuzuları

3 yorum:

büşra dedi ki...

tüm dileklerin için yürekten "amin!" diyorum,hayırlı seneler :)

Unknown dedi ki...

Amin amin..
Allah kuzularını nazarlardan saklasın:)

BALLI LOKMAM dedi ki...

Kuzuları öpüyorum kocaman. Ve bu güzel aileye iyi yıllar diliyorum:))